همایش مردمی امر به معروف و نهی از منکر در بجنورد برگزار می شود

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد انقلاب بجنورد از برگزاری همایش بزرگ مردمی امر به معروف و نهی از منکر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «رضا جواهری» مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد انقلاب بجنورد از برگزاری همایش مردمی امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و گفت: این همایش به همت ارکان این مسجد و به مناسبت ایام شهادت بزرگ بانوی دوعالم، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) برگزار می شود.

 

وی افزود: دکتر «علی تقوی» مدرس برجسته کشوری در حوزه و دانشگاه و مشاور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سخنران این مراسم است.

 

حجت الاسلام جواهری اظهارکرد: دکتر تقوی، عهده دار مدیریت اندیشکده احیاء تمدن موعود و نیز مؤسس مرکز تخصصی آموزش و احیاء واجب فراموش شده نیز هست.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مسجد انقلاب بجنورد زمان برگزاری این همایش مردمی را پنج شنبه، دوم دی ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: برگزار کنندگان همایش مذکور در مسجد انقلاب بجنورد پس از اقامه نماز مغرب و عشاء میزبان  شرکت کنندگان خواهند بود.

 

وی تشکیل هیئت نوجوانان مسجدی و برگزاری نشست ها و جلسات هفتگی آموزش قرآن، تشکیل گروه سرود و آموزش و تقویت این گروه سرود را از اهم برنامه های انجام شده این کانون عنوان کرد.

 

 

کد خبر 1129676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha