کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) ۸۰ بسته سبد غذایی و شب یلدایی اهدا کرد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) از توزیع ۸۰ بسته سبد غذایی و شب یلدایی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا خبر داد.

«مرتضی هاتفی پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۸۰ بسته سبد غذایی و شب یلدایی در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا به همت فعالان کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این کمک های مومنانه شامل برنج، ماکارونی، روغن مایع، گوشت گرم، میوه و سیب زمینی بود و ارزش هر بسته 2 میلیون و 500 هزار ریال شد.

 

وی اذعان داشت: این بسته ها به یاد ایام فاطمیه و حضرت فاطمه زهرا (ع) و هدیه به تعجیل در فرج امام زمان (عج) به همت فعالان این کانون بسته بندی شد.

 

هاتفی پور خاطر نشان کرد: این بسته ها با مشارکت خیرین تهیه و آماده سازی آن نیز با همکاری اعضای گروه جهادی پایگاه و کانون مسجد آقاکاظم انجام گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) افزود: تقدیر و تشکر و سجده شکر به درگاه خداوند متعال بابت حسن اعتماد و این همه لطف و عنایت خیرین بزرگوار که همیشه در روزهای سخت با کمک های نقدی و غیرنقدی و دعاهای خود پشتیبان و حامی ما در این امور خیر بوده و هستند.

 

کد خبر 1129698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha