جشنواره فیلم کوتاه روستا، ظرفیت های فرهنگی روستاها را احصا می کند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با صدور پیامی به دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر گفت: این جشنواره باعث می شود ظرفیت های فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی موجود در روستاها احصا شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن پیام حجت الاسلام «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به دومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه روستا و عشایر آمده است: هنر دریچه ای برای معرفی ظرفیت ها، استعدادها و ایده های خلاقانه است و برگزاری این رویداد هنری، فرصتی مغتنم برای معرفی توانمندی ها و زیبایی های روستاست.

 

برگزاری این رویداد این امکان را فراهم می کند تا نگاه ها به روستاها معطوف و ظرفیت های فرهنگی، هنری، اقتصادی و اجتماعی موجود در روستاها  احصا شود.

 

خرسندم که سرزمین فرهنگ مدار و هنر خیز خراسان شمالی این روزها میزبان جشنواره ای است که پستی ها و بلندی های توامان زندگی کوچ نشینی و روستایی را از قاب جادویی فیلم به تصویر می کشد و باور دارم این رویداد این امید را در دل علاقه مندان به هنر فیلم و سینما در استان زنده می کند که با استفاده از این ظرفیت بتوانند آثار فاخر و ارزشمند خود را ارائه کنند.

 

ضمن تقدیر از عوامل و دست اندرکاران جشنواره فیلم کوتاه روستا و عشایر، امیدوارم این رویداد دریچه ای نو و مسیری تازه در پهنه گسترده فرهنگی و هنری کشور بگشاید.

 

گفتنی است؛ دومین جشنواره ملی فیلم کوتاه روستا و عشایر هفتم تا نهم دی ماه به میزبانی خراسان شمالی برگزار می شود و آیین اختتام این جشنواره پنج شنبه نهم دی ماه ساعت 18 در مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1129701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha