معرفی مکتب شهید سلیمانی به جامعه با پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی»

حجت الاسلام متولی گفت: پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» گامی برای معرفی بهتر مکتب شهید سلیمانی به آحاد جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید محمد متولی»، امروز (چهارشنبه 1 دی) با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» در جمع خبرنگاران گفت: این پویش ملی به همت پایگاه بسیج ولی امر نهاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز راه اندازی شده است.

دبیر پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» افزود: به فرمایش مقام معظم رهبری، به شهید سردار سلیمانی باید به عنوان یک مکتب، یک راه و یک مدرسه‌ درس ‌آموز نگاه کنیم.

مسئول پایگاه بسیج نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» گامی برای معرفی بهتر مکتب شهید سلیمانی به آحاد جامعه است و پس از بررسی آثار به چاپ رسیده این شهید بزرگوار، ۶ اثر در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، انتخاب و این پویش ملی راه اندازی شد.

وی تاکید کرد: در رده سنی کودکان، کتاب های «مکتب سلیمانی» و «من یک حاج قاسمم»، در رده سنی نوجوانان، کتاب های «از چیزی نمی ترسیدم» و «عمو قاسم»، و در رده سنی بزرگسالان، کتاب های «ذوالفقار» و «سلیمانی عزیز» معرفی شده‌ اند و مخاطبان هر رده سنی در هر بخش یکی از ۲ عنوان کتاب را برای شرکت در مسابقه کتابخوانی می توانند انتخاب کنند.

حجت الاسلام متولی اعلام کرد: این پویش، از ۲۴ آبان آغاز شد و اختتامیه آن در سالروز شهادت سردار سلیمانی قرار بود که برگزار شود اما با استقبال قابل توجه مردم و شرکت بیش از یک هزار نفر تاکنون در این پویش، تا تا دهه مبارک فجر تمدید شد.

وی افزود: آزمون رده سنی بزرگسالان و نوجوانان به صورت آنلاین، و به ترتیب در تاریخ های ۱۰ و ۱۱ بهمن از طریق آدرس emamat-jomeh.ir/mosabeghe  برگزار خواهد شد و در بخش بزرگسالان و نوجوانان برای نفر اول تا سوم به ترتیب پنج، چهار و سه میلیون تومان خواهد بود.

دبیر پویش ملی مسابقه کتابخوانی «مکتب سلیمانی» عنوان کرد: در بخش کودکان نیز با توجه به مسائل روانشناختی این گروه سنی با قرعه کشی میان تمامی شرکت کنندگان به ۱۰ نفر مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

کد خبر 1129727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha