پرداخت یک میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد بشرویه

مدیر کمیته امداد بشرویه گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان تسهیلات بانکی بدون کارمزد به ۱۵۷ خانوار از مددجویان کمیته امداد بشرویه توسط صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.

«حسن حلوانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ یک میلیارد و 584میلیون تومان تسهیلات بانکی بدون کارمزد به 157 خانوار از مددجویان کمیته امداد بشرویه پرداخت شده است.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه در ادامه بیان کرد: صندوق امداد ولایت با مجوز رسمی از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 1395 تاسیس و صرفا فعالیت آن پرداخت تسهیلات کاملا قرض الحسنه بدون کارمزد بوده و از هرگونه فعالیت اقتصادی  دیگر مبرا است.

 

وی با بیان اینکه یکی از سیاست های این نهاد ترویج و تقویت فرهنگ قرض الحسنه و جذب سپرده‌های خیران است، افزود: لذا از تمامی خیران و مردم خوب و نیکوکار شهرستان بشرویه درخواست داریم تا با مراجعه به صندوق امداد ولایت مستقر در کمیته امداد نسبت به افتتاح حساب و سپرده گذاری در جهت رفع مشکلات مددجویان اقدام کنند.

 

حلوانی گفت: صندوق امداد ولایت فقط با یک نفر پرسنل در سطح شهرستان فعالیت دارد که این امر نشان دهنده وقت گذاری و تلاش شبانه روزی و بی وقفه پرسنل این اداره در راستای خدمت رسانی به محرومین و نیازمندان است.

 

مدیر کمیته امداد بشرویه با اشاره به تسهیلات کارگشایی عنوان داشت: به 70 نفر از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق این صندوق تسهیلاتی بالغ بر 470 میلیون تومان تحت عنوان تسهیلات کارگشایی و به 17 نفر تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 315 میلیون تومان در این شهرستان پرداخت شده است.

 

وی در پایان گفت: در شهرستان بشرویه 61 نفر تسهیلات اجاره، احداث و تعمیرات مسکن به مبلغ 687 میلیون تومان، چهار نفر تسهیلات فرهنگی و دانشجویی به مبلغ 29 میلیون تومان و پنج نفر تسهیلات درمانی به مبلغ 83 میلیون تومان از ابتدای سال جاری تاکنون از صندوق امداد ولایت دریافت کرده اند.

 

 

کد خبر 1129759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha