دهه پنجم انقلاب، دهه یاوری فرهنگی مجموعه‌های مردمی خواهد بود

حجت‌الاسلام فردآقایی با بیان اینکه دهه پنجم انقلاب، دهه یاوری فرهنگی مجموعه های مردمی خواهد بود گفت: مجموعه‌های مردمی با مساعدت و همراهی یکدیگر، مجموعه اقدامات فرهنگ پایه را در سطح کشور طراحی، برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا درآورند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام احسان فردآقایی» امروز (چهارشنبه ۱ دی) در دیدار با دبیر جامعه ایمانی مشعر، گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های اداره کل و نقش آن در راهبری زیست بوم فرهنگی استان ارائه داد و اظهار کرد: دهه پنجم انقلاب، دهه یاوری فرهنگی مجموعه های مردمی خواهد بود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تشکیل ۲ شورای عالی وعاظ و ستایشگران در استان افزود: با توجه به ظرفیت‌های مستعد و موثری که در استان از آنها بهره‌مند هستیم، شورای عالی ستایشگران با حضور بزرگانی چون حاج صادق آهنگران و شورای عالی وعظ و خطابه با بهره‌گیری از حضور خطبای شاخص و وعاظ برجسته استان تشکیل و تاسیس شده که راهبری، هدایت و نظارت بر این مجموعه‌ها را برعهده خواهد داشت.

 

وی در ادامه با تاکید بر اهمیت معاضدت و همراهی مجموعه‌های فرهنگی در مقابل حربه‌های دشمنان اسلام بیان کرد: با توجه به اینکه دشمنان اسلام از هیچ ضربه‌ای نسبت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی فروگذار نمی‌کنند، لازم است مجموعه‌های مردمی با مساعدت و همراهی و در همکاری تام و تمام با یکدیگر، مجموعه اقدامات فرهنگ پایه را در سطح کشور طراحی، برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا درآورند.

 

در بخش دیگری از این نشست، «رحیم آبفروش» دبیر جامعه ایمانی مشعر، به بیان توضیحاتی در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات جامعه ایمانی مشعر در تشکل سازی و حمایت از مجموعه‌های مردمی پرداخت که در همین راستا بنا شد در همکاری‌های وسیع و مشترکی در قالب شورای شبکه هیئات و تشکل‌های دینی، تعامل و ارتباط بین این ۲ مجموعه بیش از پیش ادامه پیدا کند.

 

همچنین تشریح چشم‌انداز سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به مجموعه‌های مردمی و تشکل‌های دینی مردمی اعم از ایجاد تشکل‌های بانوان، حمایت از هیئات محوری و شاخص در سطح استان و برگزاری برنامه‌های فاخر، ویژه مادحین از دیگر موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد. 

 

کد خبر 1129795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha