لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی منابع انسانی هرمزگان

دوستی، بر لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی منابع انسانی هرمزگان با شناسایی تمامی ظرفیت‌های استان در این زمینه، تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « مهدی دوستی » در آیین تکریم و معارفه معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان با اشاره به اهمیت توجه به منابع انسانی، عنوان کرد: یکی از موارد مهم که توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری باید مورد پیگیری قرار گیرد، شناسایی تمام ظرفیت‌های منابع انسانی استان هرمزگان و ایجاد بانک اطلاعاتی منابع انسانی استان هرمزگان است.

 

وی در ادامه، توسعه فناوری اطلاعات را از اولویت‌های محوری در استان برشمرد و ادامه داد: در راستای حکمرانی هوشمند و توسعه دولت الکترونیک و همچنین مبارزه موثر با فساد، توجه و در اولویت قرار دادن توسعه فناوری اطلاعات، از دیگر موارد مورد انتظار از معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری است.

 

استاندار هرمزگان افزود: سامانه ها و بانک های اطلاعاتی موجود باید ساماندهی شوند و همچنین انجام امور اداری مردم از طریق الکترونیک و به صورت غیرحضوری مورد توجه قرار گیرد.

 

دوستی بر لزوم شفافیت در مباحث مالی و اعتبارات تاکید کرد و این امر را از دیگر اولویت‌ها برای معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، برشمرد.

 

استاندار هرمزگان همچنین با تشکر و قدردانی از تلاش‌های نازنین شیبانی در دوران تصدی مسئولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، برای محسن خاکی نهاد در این مسئوليت آرزوی موفقیت کرد.

 

در این آيين، استاندار هرمزگان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های نازنین شیبانی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان تشکر و قدردانی کرد و حکم محسن خاکی نهاد سرپرست جدید معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان را به وی اعطا کرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 1129806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha