ایجاد ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای افراد زیرپوشش کمیته امداد قزوین

دهقانی گفت: در سال جاری ۶ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای افراد زیرپوشش کمیته امداد با همکاری بانک های عامل ایجاد می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «سید مرتضی دهقانی» شب گذشته (چهارشنبه 1 دی) در گفتگوی خبری شبکه قزوین بیان کرد: یکی از رسالت های اساسی کمیته امداد در دهه پنجم خدمت، ایجاد اشتغال و توانمندسازی جامعه هدف است که در همین خصوص برنامه ریزی های لازم برای اشتغال خانواده های نیازمند صورت گرفته است.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: در سال جاری بنا داریم 6 هزار و 500 فرصت شغلی برای افراد زیرپوشش کمیته امداد با همکاری بانک های عامل ایجاد کنیم.

 

وی عنوان کرد: در حال حاضر در استان قزوین نزدیک به 204 میلیارد تومان منابع برای ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای جامعه هدف کمیته امداد تعریف شده که سقف تسهیلات پرداختی به هر نفر 100 میلیون تومان است.

 

دهقانی خاطر نشان کرد: خانواده های زیرپوشش کمیته امداد که مستعد اشتغال هستند در اولویت قرار دارند و افراد می توانند به دفاتر کمیته امداد و واحد اشتغال مراجعه کرده و خدمات و مجوز لازم را ارائه د هند و از تسهیلات100 میلیون تومانی استفاده کنند.

 

وی یادآور شد: تسهیلات پرداختی تنها چهار درصد کارمزد دارد و توسط 14 بانک عامل در استان این منابع به خانواده هایی که از سوی کمیته امداد استان معرفی می شود پرداخت می شود.

کد خبر 1129819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha