مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان تا ۲۴ دی تمدید شد

مظاهری از مهلت شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان تا ۲۴ دی ماه جاری خبر داد و گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته باهم به رقابت می پردازند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان از ۱۲ آبان امسال آغاز شده و به دلیل استقبال بچه های مسجد تا ۲۴ دی ماه جاری تمدید شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در این دوره از مسابقات در ۱۰ رشته باهم به رقابت می پردازند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون ۶۱۴ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند گفت: پیش بینی می شود این آمار تا مهلت باقی مانده افزایش چشمگیری داشته باشد.

 

مظاهری حضور کودکان، نوجوانان و جوانان مسجدی استان چهارمحال و بختیاری را در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این استان در رده بندی کشوری نیز جزء استان های پیشتاز محسوب می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان را شناسایی استعدادهای برتر قرآنی سطح استان چهارمحال و بختیاری و حضور حداکثری آن ها در مسابقات قرآنی مدهامتان اعلام کرد.

 

وی با بیان این مطلب که فرایند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده است، گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات به سامانه بچه های مسجد به نشانی   bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز ۳۰، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی در رده های سنی زیر هفت سال، هفت سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می شود.

 

کد خبر 1129830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha