برگزاری جشنواره پژوهشی «علامه حلی» در استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام پناهی گفت: جشنواره پژوهشی «علامه حلی»(ره) فرصتی مهم برای ایجاد رقابت و خلق آثار پژوهشی فاخر، شناسایی و حمایت از پژوهشگران جوان در حوزه های علمیه به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «صفدر پناهی» در نشستی با مدیر و معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به لزوم پاسداشت علما و بهره مندی از سنت و سیره بزرگان دینی، اظهار کرد: جشنواره علامه حلی (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

 

مدیر حوزه علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره پژوهشی علامه حلی (ره) فرصتی مهم برای ایجاد رقابت و خلق آثار پژوهشی فاخر، شناسایی و حمایت از پژوهشگران جوان در حوزه های علمیه به شمار می رود.

 

وی با بیان اینکه به پژوهش های برتر جوایزی اهدا خواهد شد، از نویسندگان و پژوهشگران خواست با ارسال مقالات خود، در این جشنواره شرکت کنند.

 

حجت‌ الاسلام «سید علی موسوی اطهر» هم در این نشست، گفت به منظور ارتقای فعالیت های قرآنی در حوزه، موسسه قرآنی در حوزه علمیه یاسوج دایر می شود.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: علاوه بر طلاب، روحانیون طرح هجرت و استقرار می توانند از برنامه های موسسه در زمینه قرآنی بهره مند شوند.

کد خبر 1129832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha