نصب تابلوهای مزین به تمثال شهدا در میادین سطح شهر جهرم به همت کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، تابلوهای مزین به تمثال شهدا در سطح میادین و بلوارهای شهر جهرم نصب شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در زمینه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اقدامات متعددی از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این فعالیت ها، برگزاری یادواره شهدا، گرامی داشت عملیات های دفاع مقدس، شب های خاطره، دیدار با خانواده شهدا، تولید مستندهای فاخر از شهدا و... را شامل می شود.

 

وی بیان کرد: همچنین از دیگر اقدامات این کانون، نصب تابلوهای عکس از شهدای دفاع مقدس شهرستان جهرم در میادین و بلوارها بوده است که از سال های گذشته انجام شده است.

 

گواهیان عنوان کرد: در اقدامی از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، تمثال شهدا در سطح میادین و بلوارها تعویض و تابلوهای جدید جایگزین آن شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: این اقدام هر چند سال یک بار به سبب فرسودگی تابلو عکس ها از سوی بچه های مسجد انجام می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پایان اظهار کرد: جمع آوری تصاویر شهدا و طراحی پوستر برای تابلوها نیز به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام شده است.

کد خبر 1129837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha