ایام فاطمیه یک حقیقت هویت‌بخش به مذهب تشیع است

حسنوند ایام فاطمیه را یک حقیقت هویت‌بخش به مذهب تشیع دانست و گفت: برگزاری باشکوه و منظم مراسمات عزاداری دهه دوم فاطمیه در سطح شهرستان اندیمشک ضرورت دارد‌.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با اشاره به برگزاری نشست با وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: در این نشست در خصوص موضوعات مهمی از جمله تکمیل شهرک گلخانه‌ای و احداث شهرک تولیدات کشاورزی در اندیمشک، توجه جدی به حل مشکلات کشاورزان و حمایت از آنها، حل مشکل اسناد مالکیت کشاورزان، تکمیل فاز دوم طرح مقام معظم رهبری در این شهرستان و در خصوص آبیاری زمین‌های کشاورزی گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: در پایان این نشست، وزیر جهاد کشاورزی پس از بررسی موضوعات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رسیدگی و انجام اقدامات لازم صادر کرد.

 

وی ضمن اشاره به دیدار با اعضای هیئت فرهنگی مذهبی عاشورا اندیمشک اذعان کرد: در این نشست، در خصوص برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دهه دوم فاطمیه برنامه‌ریزی و تبادل نظر شد.

 

حسنوند ایام فاطمیه را یک حقیقت هویت‌بخش به مذهب تشیع دانست و تصریح کرد: برگزاری باشکوه و منظم مراسمات عزاداری دهه دوم فاطمیه در سطح شهرستان اندیمشک ضرورت دارد‌.

 

وی همچنین از برگزاری نشست با مدیر و جمعی از طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت اندیمشک در خصوص مسائل و مشکلات این حوزه علميه و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی خبر داد و خاطر نشان کرد: حمایت و تقویت حوزه‌های علمیه اندیمشک لازم است و رفع نیازها و مشکلات آنها به منظور گسترش خدمات ارزنده فرهنگی و مذهبی امری مهم به شمار می‌رود.

 

کد خبر 1129840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha