جذب بیش از ۳۷۴ هزار مشترک گاز طبیعی در استان زنجان

احمدلو از جذب ۳۷۴ هزار و ۳۸۸ مشترک گاز طبیعی در بخش های مختلف خانگی، تجاری و صنعتی در استان زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با جذب ۶  هزار و ۸۴۹ مشترک جدید تا پایان آبان ماه؛ مجموع مشترکین گاز در استان به ۳۷۴ هزار و ۳۸۸ مشترک افزایش یافته است.

 

موسی احمدلو افزود: هم اکنون ۳۴۲ هزار و ۲۶۹ مشترک به بخش خانگی، ۲۹ هزار و ۷۰۲ مشترک به بخش مشترکین عمومی و ۲ هزار و ۴۱۷ مشترک نیز به بخش صنعتی اختصاص دارد.

 

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ابراز داشت: از اشتراک‌پذیری‌های انجام‌شده در بخش خانگی؛ ۲۳۷ هزار و ۹۶۵ مشترک در شهرها و ۱۰۴ هزار و ۳۰۴ مشترک نیز در روستاهاست.

 

احمدلو گفت: گازرسانی برای بهره‌مندی حداکثری مردم از این نعمت الهی برای ایجاد آسایش، رفاه اجتماعی، اشتغال‌زایی، ایمنی بیشتر و توسعه پایدار از مهمترین اهدافی است که شرکت گاز استان زنجان با تمام توان آن را دنبال می کند.

 

وی اعلام کرد: در همین خصوص شهر زنجان با جذب بیش از ۱۳۲ هزار مشترک، شهر ابهر با ۳۸ هزار و ۹۷۳ مشترک و شهر خرمدره با ۲۱ هزار و ۵۴۴ مشترک به ترتیب بالاترین تعداد جذب را در استان به خود اختصاص داده اند.

 

احمدلو با قدردانی از تلاش جهاد گونه کارکنان خدوم شرکت گاز استان زنجان در توسعه گازرسانی به اقصی نقاط استان دارد، ابراز داشت: با وجود مشکلات مختلف؛ گازرسانی به روستاهای استان ادامه و طبق تعهد و برنامه های پیش بینی شده به زیر ساخت های اقتصادی و ارتقاء کیفی خدمات؛ توجه داریم.

 

کد خبر 1129865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha