اجراي طرح ياريگران زندگي گامي در جهت تحقق مسجد تراز اسلامي است

مقدم با اشاره به اهميت جايگاه كانون هاي فرهنگي هنري مساجد در جريان مقابله با آسيب هاي اجتماعي گفت: اجراي طرح ياريگران زندگي گامي در جهت تحقق تراز اسلامي است.

« ناصر مقدم» در حاشيه آيين ياريگران زندگي به خبرنگار خبرگزاري شبستان از البرز با اشاره به اهميت برپايي مقابله با آسيب هاي اجتماعي گفت: مساجد با محوريت كانون هاي فرهنگي هنري به واقع بستر و خاستگاه حركت هاي مردمي هدفمند و جريان ساز است.

 

مدير كل فرهنگ و ارشاد اسامي استان البرز افزود: موضوع آسيب هاي اجتماعي به ويژه اعتياد از جمله مسائلي است كه همواره بسياري از كارشناسان و پژوهشگران اجتماعي نسبت به آن اشاره داشته اند؛ مساجد به عنوان مهمترين خاستگاه ديني بهترين موقعيت براي مقابله با آسيب هاي اجتماعي است.

 

وي با اشاره به اهميت طرح تربيت مربي پيشگيري از اعتياد بيان كرد: زحمات و تلاش هاي صورت گرفته از طرف ستاد كانون هاي فرهنگي هنري مساجد كشور به ويژ درايت و اهتمام حجت الاسلام حبيب رضا ارزاني و ستاد كانون هاي فرهنگي هنري مساجد البرز كه ميزبان طرح توانمندسازي مربيان طرح ملي ياريگران زندگي است قابل تقدير است.

 

وي ادامه داد: حضور ۴۵ نماينده از سراسر كشور در طرح تربيت مربيان طرح ملي ياريگران زندگي در اين دوره آموزشي كه با حضور اساتيد شاخص مقابله با آسيب هاي اجتماعي است به نوبه خود مي تواند تحول آفرين باشد.

 

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان البرز خاطرنشان كرد: سرمايه گذاري نسبت به ظرفيت هاي انساني با محوريت آموزش جريان ساز تحولات فرهنگي با رويكرد ديني است.

 

 

 

 

کد خبر 1129942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha