نوجوان مسجدی در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی حائز رتبه ممتاز شد

نوجوان مسجدی عضو کانون چهارده معصوم علیهم السلام در بیست و نهمین دوره مسابقات قرآنی «درسهایی از قرآن» با دریافت لوح تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین محسن قرائتی حائز رتبه ممتاز این مسابقات شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «هاشم شیرازیان» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: «کوثر مکرمی» دانش آموز نوجوان عضو کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیهم السلام روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان در بیست و نهمین دوره مسابقه درس هایی از قرآن حضور یافت و در این دوره با رتبه ممتاز به عنوان نفر برگزیده منتخب شد.

 

وی بیان کرد: این عضو نوجوان کوشای مسجدی در استان، لوح تقدیری همراه با جایزه، از سوی حجت الاسلام و المسلمین «محسن قرائتی» دریافت کرد.

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی اعلام کرد: این دانش آموز هنرمند قرآنی، همچنین به عنوان نفر برگزیده جشنواره استانی شعر «ایثار و شهادت» انتخاب و جایزه اولی این جشنواره را از آن خود کرد.

 

شیرازیان افزود: طی مراسم اختتامیه این جشنواره که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی، ویژه دانش آموزان اول دی ماه جاری در بجنورد برگزار شد، این دانش آموز پرتلاش و نخبه مسجدی تقدیر شد.

 

گفتنی است، کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم علیهم السلام روستای قلعه خان از توابع شهرستان مانه و سملقان از کانون های افتخار آفرین استان خراسان شمالی است که پیش از این با تلاش مدیر این کانون توانسته روستای مذکور را به عنوان روستای دوستدار کتاب و  برگزیده جشنواره روستاهای و عشایر دوستدار کتاب ایران معرفی کند.

 

 

 

 

کد خبر 1129943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha