بازار طلا و سکه در هفته ای که گذشت

بررسی قیمت ها در بازار طلا و سکه نشان دهنده افزایش نسبی قیمت این کالای سرمایه ای است به طوری که طلا و سکه به ترتیب از ابتدای هفته تا پایان آن رشد ۹ هزار و ۴۰ هزار تومانی داشته اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، با بررسی روند قیمتی طلا و سکه در هفته منتهی به 2 دی ماه شاهد هستیم که هر گرم طلای 18 عیار از یک میلیون و 299 تومان به یک میلیون و 308 هزار توان رسیده است و شاهد افزایش جزئی در قیمت طلا هستیم. همچنین سکه بهار آزادی طرح جدید نیز از 13 میلیون و 198 هزار تومان به 13 میلیون و 238 هزار تومان رسیده است که در قیمت سکه نیز شاهد نوسانان جزئی به سمت بالا هستیم.

 

بنابراین گزارش، در بررسی قیمت طلا و سکه در هفته پایانی پااییز شاهدیم که (شنبه ۲۷ آذر) هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۹۹ هزار تومان و انس جهانی طلا با ۰.۰۴ درصد رشد به هزار و ۸۰۰ دلار و چهار سنت رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۳ میلیون و ۱۹۸ هزار تومان، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۲ میلیون و ۷۳۸ هزار تومان، هر عدد نیم سکه به قیمت شش میلیون و ۹۲۰ هزار تومان، هر عدد ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۸۸۱ هزار تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت دو میلیون و ۳۸۲ هزار تومان رسید.

 

 بر این اساس (یکشنبه ۲۸ آذر) هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۲۰۰ تومان و انس جهانی طلا با ۰.۰۷ درصد افت به هزار و ۷۹۸ دلار و ۱۵ سنت رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۳ میلیون و ۱۱۹ هزار تومان، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۲ میلیون و ۶۸۶ هزار تومان، هر عدد نیم سکه به قیمت شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، هر عدد ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت دو میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رسید.

 

این گزارش می افزاید: (دوشنبه ۲۹ آذر) هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۵۰۰ تومان و انس جهانی طلا با ۰.۰۷ درصد افت به هزار و ۷۹۸ دلار و ۱۵ سنت رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۳ میلیون و ۲۱ هزار تومان، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۲ میلیون و ۶۳۲ هزار تومان، هر عدد نیم سکه به قیمت شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، هر عدد ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

 

برای (سه شنبه ۳۰ آذر) هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۲۰۰ تومان و انس جهانی طلا با ۰.۳۷ درصد افت به هزار و ۷۹۱ دلار و ۴۲ سنت رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۳ میلیون و ۹۹ هزار تومان، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۲ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان، هر عدد نیم سکه به قیمت شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومان، هر عدد ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت دو میلیون و ۲۹۵ هزار تومان رسید.

 

این در حالی است که (چهارشنبه اول دی) هر گرم طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۹۷ هزار و ۲۰۰ تومان و انس جهانی طلا با ۰.۰۹ درصد افت به هزار و ۷۸۹ دلار و ۳۱ سنت رسید. همچنین قیمت هر عدد سکه امامی به ۱۳ میلیون و ۲۳۶ هزار تومان، هر عدد سکه بهار آزادی به قیمت ۱۲ میلیون و ۶۹۶ هزار تومان، هر عدد نیم سکه به قیمت شش میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، هر عدد ربع سکه به قیمت سه میلیون و ۷۸۵ هزار تومان و هر عدد سکه یک گرمی به قیمت دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید.

 

در پایان هفته و برای (پنجشنبه 2 دی) هر گرم طلای 18 عیار یک میلیون و 308 هزار تومان، هر گرم طلا 24 عیار یک میلیون و 744 هزار تومان، هر انس طلا در بازارهای جهانی 1807 دلار، سکه بهار آزادی طرح قدیم 12 میلیون و 896 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح جدید 13 میلیون و 238 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 6 میلیون و 850 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 3 میلیون و 830 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 300 هزار تومان است.

 

کد خبر 1129962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha