سربازان جزئی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی هستند

سردار بوعلی گفت: سربازان دارای جایگاه والایی هستند و در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی نقش داشته و جزئی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنج شنبه 2 دی) در آئین تجلیل از برگزیدگان جشنواره «حضرت علی اکبر (ع)» به عنوان جوان سرباز گفت: سربازان دارای جایگاه والایی هستند و در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی نقش داشته و جزئی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی به شمار می روند.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: جایگاه سرباز والا و مقدس است زیرا برای دفاع از کشور از جان خویش می گذرد و غیرت و شرف جوان سرباز، الگویی برای تمام نسل هاست.

وی اضافه کرد: سپاه فجر فارس به سربازان مانند عزیزان و فرزندان خود نگاه می کند و ارتقا و تعالی معنوی و شخصیتی جوانان سرباز از رسالت‌های مهم مسئولان و مورد مطالبه فرماندهان است.

سردار بوعلی تاکید کرد: روابط مسئولان و سربازان بر مبنای محبت استوار شده و دوران خدمت مقدس سربازی بهترین فرصت برای کسب تجربه و آگاهی برای زندگی آینده قشر جوان است.

وی ادامه داد: کار جهادی خالصانه، بی ریا و در گمنامی موجب عزیز شدن سربازان در قلب ملت می شود و سربازان باید با قدر دانستن دوره سربازی در کارهای جهادی سهیم باشند.

کد خبر 1129965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha