ضرورت معرفی «ایران امروز» در کشورهای عضو اکو

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گسترش همکاری‌ها با نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای نظیر مؤسسه فرهنگی اکو را از اولویت‌های مهم این سازمان برشمرد و بر ضرورت معرفی «ایران امروز» در کشورهای عضو اکو تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» ، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گسترش همکاری‌ها با نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای نظیر مؤسسه فرهنگی اکو را از اولویت‌های مهم این سازمان برشمرد و بر ضرورت معرفی «ایران امروز» در کشورهای عضو اکو تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سرور بختی، رئیس مؤسسه فرهنگی اکو ضمن حضور در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی‌پور، رئیس این سازمان دیدار و در خصوص راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک بین‌المللی و تحکیم پیوستگی‌های فرهنگی گفت‌وگو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی‌پور در سخنانی، با تأکید بر وجود ظرفیت‌های مناسب همکاری بین سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و مؤسسه اکو گفت: معرفی ایران امروز در میان کشورهای عضو اکو یک ضرورت است.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور دولت سیزدهم درباره گسترش تعاملات فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و کشورهای همسایه افزود: یکی از اولویت‌های مهم سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در دوره جدید، گسترش و تحکیم همکاری‌ها با نهادهای بین‌المللی و منطقه‌ای نظیر مؤسسه فرهنگی اکو است.

وی همچنین، اجرائي كردن تفاهمنامه و فعاليت‌هاي فرهنگي در حوزه كشورهاي اكو به ويژه در حوزه هفته‌هاي بانوي ايراني در اين كشورها تأكيد کرد.

سرور بختی نیز در این دیدار ضمن تبریک مجدد انتصاب حجت‌الاسلام ایمانی‌پور به سمت ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ابراز امیدواری کرد نگاه فراگیر و ‌تجارب بین‌المللی ایشان موجبات گسترش بیش از پیش همکاری‌های فی مابین را فراهم کند.

رئیس مؤسسه فرهنگی اکو اذعان کرد: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از مؤسسان و میزبان مقر دائمی مؤسسه فرهنگی اکو می‌تواند سهم ‌ویژه‌ای در برنامه‌های این نهاد بین‌المللی داشته باشد.

وی در ادامه سخنانش، تأکید کرد: منتظر برنامه‌های پيشنهادی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف گسترش تعاملات فرهنگی در منطقه اکو هستیم.

کد خبر 1129968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha