ترویج ارزش های دینی سد راه آسیب های اجتماعی است

حجت الاسلام سپهوند، بر ضرورت نهادینه سازی ارزش های دینی و معنوی در جامعه تأکید کرد و گفت: ترویج ارزش های دینی سد راه آسیب های اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «علی سپهوند»، امروز(2دی)، در شورای قرآن، عترت و نماز شهرستان ازنا اظهارداشت: قرآن کریم و نماز اساس و پایه های اصلی دین اسلام بوده در پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و اصلاح امور مختلف در سطح جامعه بسیار ویژه و تاثیرگذار است.

 

امام جمعه ازنا بر ضرورت نهادینه سسازی ارزش های دینی در جامعه تأکید کرد و افزود: باید به دنبال ترویج این فرهنگ ناب در جامعه باشیم و در سایه فرهنگ دینی و قرآنی زمینه سازی رشد اخلاق و معنویت در جامعه باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه انجام فعالیت های مختلف در زمینه گسترش فرهنگ کلام الله مجید و نماز به هیج وجه حد و مرزی ندارد، خاطرنشان کرد: امروز همه ما باید برای گسترش این دو امر مهم در بین اقشار مختلف مردم در جامعه تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام سپهوند به هدف گذاری و برنامه ریزی در خصوص جلسات شورای قرآن، عترت و نماز اشاره کرد و گفت: جلسات منظم ماهیانه با حضور مسئولین و فعالین این حوزه باید برگزار شود تا مسائل و مشکلات حل شود و بتوان به صورت مشورتی مشکلات این حوزه را نیز حل نمود و موانع و راهکارها تبیین شوند.

کد خبر 1129998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha