تکنولوژی و فناوری کمتر در خدمت حوزه گردشگری قرار گرفته است/ لزوم آغاز برنامه ریزی نوروز

زینلیان با اشاره به ظرفیت گردشگری اصفهان گفت: با وجود ظرفیت بالای گردشگری این استان تکنولوژی و فناوری کمتر در خدمت حوزه گردشگری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «مهران زینلیان« در جلسه ستاد تسهیلات سفر اصفهان با هدف برنامه ریزی و رصد حوزه گردشگری اظهارداشت: گردشگری در استان به عنوان یکی از قطب های مهم اقتصادی به حساب می آید و برای تقویت بیشتر آن هم افزایی ایجاد و بخش خصوصی فعال شود.

معاون‌عمرانی استاندار اصفهان افزود: ارایه با کیفیت خدمات، رفع بحران و آسیب های حوزه گردشگری و تسهیل شرایط برای مسافران از اقدامات لازم در این حوزه است.

وی ادامه داد: با وجود ظرفیت بالای گردشگری این استان تکنولوژی و فناوری کمتر در خدمت حوزه گردشگری قرار گرفته که نیاز به سرمایه گذاری بشتر است.

 

*لزوم آغاز برنامه ریزی برای نوروز

 

زینلیان تلاش مدیریت شهری اصفهان برای رفع موانع و توجه به تمیزی و نظم و قانون را برای مدیریت شهر مهم خواند.

وی به جذب توریست خارجی اشاره کرد و گفت: توسعه و رونق گردشگری با درنظرگرفتن شرایط کرونا برای سیاست های استان اصفهان لازم است.

 

 وی از متولیان و اعضا ستاد تهسیل سفرخواست تا هماهنگی  برنامه ریزی ها را برای نوروز آغاز کنند و از حالا برای آن زمان آماده باشند که در تبلیغ و جذب مسافران نقش دارد.

معاون‌عمرانی استاندار اصفهان ادامه داد: رفع نیازها و انجام تبلیغات برای جذب گردشگر در مدت این سه ماه انجام شود و چالش های پیش روی این حوزه مدیریت شود.

 

زینلیان با اشاره به بوم گردی و توسعه مراکز اقامتی گفت: برای رفع چالش های این عرصه باید اقدام و بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری گردشگری ترغیب شود.

وی یادآورشد: گره های ترافیکی شناسایی و برای رفع آن برنامه ریزی لازم است تا در ایام‌نوروز دچار مشکل نشویم.

 

کد خبر 1130032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha