کانون های مناطق محروم و روستایی نیازمند حمایت ویژه هستند/توسعه عدالت فرهنگی با کانون های مساجد

رحیمی به شرایط خاص مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان اصفهان گفت: کانون های مناطق محروم و روستایی نیازمند حمایت ویژه هستند.

«نور محمد رحیمی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به اینکه رویداد فهما در بین کانون های مساجد این شهرستان اجرا و گزارش فعالیت ها بر روی سامانه بارگذاری شد، اظهارداشت: مدیران کانون های شرایط سختی برای ارسال گزارش دارند و نیاز به حمایت در این راستا هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان فریدونشهر افزود: کانون های مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی شرایط آسان و راحتی مثل کانون های فرهنگی و هنری شهری و مرکز کشور ندارند و باید تفاوت و تمایز قائل شد.

 

وی ادامه داد: کانون های مناطق محروم و روستایی نیازمند حمایت ویژه هستند تا نسبت به شرایط سخت گذر کرده و بتوانند وضع خود را بهبود بخشند.

رحیمی ادامه داد: سرانه ثابت برای کانون ها پیش بینی شود و بر اساس فعالیت ها اعتبار دیگری و مضاعف پیش بینی و توزیع کنند.

 

*توسعه عدالت فرهنگی با کانون های مساجد

 

وی ادامه داد: توسعه عدالت فرهنگی با کانون های مساجد در مناطق روستایی و محروم رقم می خورد تا با حمایت از آن ها این خدمت ارائه شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد فریدونشهر ادامه داد: کانون های فرهنگ و هنری در جذب جوانان و نوجوانان به مساجد نقش دارند و تقویت و حمایت از آنان لازم و مدیران مسئول نسبت به جذب به مسجد با روش های جدید و جذاب برای نوجوانان و جوانان انجام دهند.

کد خبر 1130041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha