اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به فعالان صنایع‌دستی دهگلان

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دهگلان از اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به فعالان صنایع‌دستی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، بهزاد غفوری مسئول اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان دهگلان در دومین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان دهگلان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون 360 میلیون تومان تسهیلات کم بهره و بلاعوض به صنعت‌گران فعال در این حوزه پرداخت شده است.

 

 

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری دهگلان با بیان اینکه اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به طرح‌های مستقل و پشتیبان درقالب مشاغل خانگی در اولویت است، اظهار داشت: در این راستا مبلغ 120 میلیون تومان تسهیلات در قالب مستقل به 9 نفر و 160 میلیون تومان در قالب طرح پشتیبان به سه طرح با اشتغال‌زایی برای 9 نفر به صنعت‌گران این حوزه پرداخت شد.

 

 

وی افزود: با همکاری بنیاد برکت هم مبالغ  40 میلیون تومان برای اشتغال 2 نفر و 40 میلیون تومان از طریق بنیاد رضوی به عنوان بلاعوض برای 4 نفر در رشته‌های مختلف صنایع‌دستی پرداخت شده است.

 

 

غفوری عنوان کرد: امیدواریم با حمایت از فعالان این حوزه و اعطای تسهیلات کم بهره، گام موثری در راستای بهبود شرایط موجود برداریم.

کد خبر 1130044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha