معلمین نقش تعیین کننده‌ای در مسیر رشد و تربیت دانش‌آموزان برعهده دارند

نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن ستارگان شهرستان مریوان گفت: معلمین نقش تعیین کننده ای در مسیر رشد و تربیت دانش آموزان برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، شیوا قاسمی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی در مراسم جشن ستارگان شهرستان گفت: موفقیت کسب شده  دانش آموزان باید اولین قدم و هموار کننده برداشتن قدم‌های بیشتر برای رسیدن به جایگاهی که بتوان در خدمت مردم بود، باشد.

 

 

وی با تاکید بر نقش بی‌بدیل خانه و مدرسه در سرنوشت دانش‌آموزان‌گفت: بعد از خانواده و تلاش و دلسوزی والدین در تربیت فرزندان، معلمین که در حقیقت رسالت انبیاء الهی را برعهده دارند نقش تعیین کننده‌ای در مسیر رشد و تربیت دانش آموزان برعهده دارند و باید قدردان این رسالت با اهمیت بود.

 

وی تصریح کرد: کسب موفقیت بیشتر نیازمند تلاش مضاعف و دوچندان است و باید امیدوارانه و پله به پله راه ترقی و پیشرفت را طی کرد و با اولویت بندی در خواسته ها به خواسته واقعی رسید.

 

 

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی از شهرستان مریوان به نیکی یاد کرد و گفت: مریوان از گذشته دارای جایگاه ویژه و خواستگاه ادیبان، شاعران، هنرمندان و انسان های بزرگ بوده است.

 

 

قاسمی پور افزود: شهرستان مریوان دارای موهبت‌های ارزشمندی هم چون مرز بین‌المللی باشماق، طبیعت بکر و مردمان متدین و خونگرم و وجود نیروی انسانی موفق توانمندی است که می‌شود از این ظرفیت و موهبت خدادادی در راستای توسعه و آبادانی بهره گرفت.

 

 

وی از جوانان و نوجوانان خواست تا از استعداد و توانایی خود در جهت خدمت به مردم استفاده کنند و خدمت به مردم قطعا رضایت خداوند را هم در پی خواهد داشت.

کد خبر 1130045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha