۲ کهگیلویه و بویراحمدی دیگر تسلیم کرونا شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۴۰ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه) عصر امروز پنج شنبه (2 دی ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون 103 بیمار در بیمارستان های استان کهگیلویه و بویراحمد بستری بوده که 34 نفر مبتلای قطعی و 9 نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید 19 در کهگیلویه و بویراحمد 84 هزار و 916 نفر بهبود یافته گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: از 252 نمونه دریافت شده از آزمایشگاه هاي  سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست هستند، حدود 18 درصد موارد مثبت بودند كه بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد می باشند.

 

یزدان پناه ابراز داشت: مردم شریف استان توجه داشته باشند که دستورالعمل هاي بهداشتي پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی، تهويه مناسب و عدم حضور در تجمعات نباید به دلیل تزریق واکسن کنار گذاشته شوند .

 

وی گفت: لازم است نوبت هاي سوم و يادآور حتما تزريق شود تا در صورت گرفتاري به كوويد ١٩ شاهد فرم هاي شديد بيماري و مرگ و مير شهروندان نباشيم.

 

یزدان پناه خاطرنشان کرد: با توجه به ورود اميكرون به كشور لزوم تزريق واكسيناسيون براي كساني كه واكسن نزده اند و تكميل نوبت هاي واكسيناسيون ضرورت دارد.

کد خبر 1130048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha