انقلاب ۹ دی بار دیگر وقت شناسی و ولایتمداری ملت ایران را به جهان مخابره کرد 

حجت الاسلام میثم تارم گفت: انقلاب مردم در ۹ دی ماه، بصیرت و وقت‌شناسی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در حراست از انقلابشان را بار دیگر به جهان مخابره کرد و موجب ناامیدی آمریکا، اسرائیل و انگلیس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۳ دی ماه حجت الاسلام «میثم تارم» در خطبه های نماز جمعه جیرفت، گفت: 9 دی‌ماه روز بصیرت، میثاق امت با ولایت و برگ زرینی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که تنها می‌توان آن را با پیروزی انقلاب در 22 بهمن‌ماه قیاس کرد.

امام جمعه جیرفت افزود: فتنه‌گران در فتنه‌های سال 88 به بهانه واهی تقلب در انتخابات، مقدسات را مورد حمله قرار داده و خیمه‌های عزای حسینی را مورد تعرض قرار دادند که حضور مردم بصیر و ولایی دنیا را مبهوت و فتنه‌گران را ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی با برنامه‌ریزی گسترده و عمیق مطمئن بود می‌تواند با طرح‌ریزی و عملیاتی‌سازی این فتنه قادر به رقم زدن انقلابی مخملی در جمهوری اسلامی ایران رقم زد.


حجت‌الاسلام تارم ادامه داد: انقلاب مردم در 9 دی ماه، بصیرت و وقت‌شناسی ملت ولایتمدار ایران اسلامی در حراست از انقلابشان را بار دیگر به جهان مخابره کرد و موجب ناامیدی آمریکا، اسرائیل و انگلیس شد.

خطیب جمعه جیرفت اضافه کرد: ملت امام حسین(ع)، مقاوم و صابر است و هر فتنه‌ای را خنثی می کند و کلام سردار دلها، آمریکا به واسطه شکست‌های پیاپی در منطقه خلیج فارس، اسرائیل را به جنگ لفظی با ایران وا داشته است تا شاید بتواند در مذاکرات هسته‌ای امتیازی بگیرد.


وی خاطرنشان کرد: رزمایش پیامبر اعظم (ص) در جنوب ایران با بکارگیری امکانات رزمی و دفاعی بار دیگر ثابت کرد ایران اسلامی قادر است در برابر حملات، پاسخی قاطع، جامع، فراگیر و فوق تصور اسرائیل و استکبار ارائه کند و پایگاه‌های استفاده شده در این حملات را نیز مورد هدف قرار دهد.

حجت الاسلام تارم اظهار کرد: جبهه مقاومت در انتظار یک اشتباه تاریخی اسرائیل درباره ایران اسلامی است که با قدرت و توان خود تا نابودی کامل این رژیم کودک‌کش به پیش برود و ایران اسلامی به واسطه قدرت نظامی در سطحی است اسرائیل در برابر آن به حساب نمی‌آید.

امام جمعه جیرفت بیان کرد: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سوء مدیریت سوخت در جیرفت مقتدرانه ورود کرده اند که جای تقدیر دارد و نتایج آن به زودی مشهود خواهد بود، از مسئولین می‌خواهیم مدیریت جهادی را سرلوحه قرار دهند تا سرمایه ملی به یغما نرود.

وی ابراز کرد: بودجه 1401 نسبت به بودجه های گذشته، توجه بیشتری به محرومان و کارهای عمرانی دارد که نواقصی نیز دارد و انتظار است تا مجلس با دقت و حساسیت نقاط قوت و ضعف بودجه را مورد بررسی قرار دهد.

حجت الاسلام تارم اضافه کرد: مدیرانی که در استان کرمان و شهرستان جیرفت منصوب می‌شوند انتظار است که از نیروهای جوان انقلابی استفاده کنند.

خطیب جمعه جیرفت تاکید کرد: انتظار مردم انقلابی این است که نیروهای انقلابی که در حاشیه نگه داشته شده‌اند در مناصب مدیریتی استفاده شوند.

وی با اشاره به آیه پایانی سوره مبارکه آل‌عمران، افزود: پیام سوره آل عمران در این آیه تجمیع شده و آن، فرمان خداوند خطاب خطاب به مومنان و جامعه ایمانی مبنی بر صبر در تمامی ابعاد، جهاد اکبر و جهاد اصغر است.

حجت‌الاسلام تارم عنوان کرد: عبادت، پرهیز از گناه، مقابله با هوای نفس و عبور از تنگناهای اقتصادی از جمله ابعاد صبر به شمار می‌رود.

امام جمعه جیرفت در خاتمه مقابله با نفس را جهاد اکبر و مقابله فیزیکی با دشمن را جهاد اصغر برشمرد و گفت: مسلمانان جهان باید با هم متحد و در مقابل دشمنان اسلام و انسانیت صف آرایی کنند.

کد خبر 1130079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha