برای ورود به جهاد تبیین باید میدان رسانه دنیای مجازی و مخاطب را بشناسیم

حجت الاسلام اکبر افشارمنش گفت: برای ورود به جهاد تببین باید میدان رسانه، دنیای مجازی و مخاطب خود را بشناسیم و زمان شناسی و اولویت ها را رعایت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۳ دی ماه حجت الاسلام «اکبر افشارمنش» در خطبه های نماز جمعه رودبار جنوب، یکی ‌از مهمترین مصادیق تقوا را حفظ زبان از گناه، برشمرد و گفت: خداوند در قرآن کریم به مسلمانان هشدار می دهد که از گام های شیطان پیروی نکنید و برخی از گام های شیطان شامل وسوسه، تحریک به گناه از طریق نقاط ضعف، فراموشی یاد خدا، ایجاد کینه، بغض و اختلاف، توجیه گناه و تهاجم همه جانبه است.

امام جمعه رودبار جنوب افزود: روزه داری، صدقه دادن، توکل به خدا، ذکر و یاد خدا از مهمترین راه های مقابله با شیطان است.

وی بیان کرد: حضرت عیسی (ع) یکی از پیامبران اولوالعزم و صاحب شریعت بودند، فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح (ع) را به همه هموطنان مسیحی تبریک عرض می کنم.

حجت الاسلام افشارمنش با اشاره به در پیش بودن ۹ دی ماه، ابراز کرد: این روز، یوم الله است و شروع یک حرکت و بیداری بود که توسط مردم به صورت خودجوش خلق شد.

خطیب جمعه رودبار جنوب خاطرنشان کرد: انسجام، اتحاد ملی، وحدت بین مردم، پیوند بین مقام معظم رهبری و مردم، آرامش، ثبات و مرز بندی بین خواص از نتایج حماسه ۹ دی بود.

وی اظهار کرد: بستر های سوء استفاده دشمن را باید از بین ببریم و به خواسته های مردم و صنف های مختلف توجه کنیم.

حجت الاسلام افشارمنش تاکید کرد: برای ورود به جهاد تببین باید میدان رسانه، دنیای مجازی و مخاطب خود را بشناسیم و زمان شناسی و اولویت ها را رعایت کنیم.

امام جمعه رودبار جنوب با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت شهید سلیمانی، یادآور شد: به فرموده حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، باید به شهید سلیمانی نه به عنوان یک شخص بلکه به عنوان یک مکتب نگاه کرد.

وی تصریح کرد: مهمترین ویژگی های مکتب حاج قاسم معنویت و توسل، مردم داری، ولایت مداری و تبعیت از رهبری و دشمن شناسی است.

حجت الاسلام افشارمنش در خاتمه عنوان کرد: اسرائیلی ها مراکز هسته ای ما را تهدید به حمله نظامی می کنند اگر اشتباهی از آنها سر بزند نیروهای نظامی ما درسی به آنها می دهند که هرگز فراموش نکنند.

کد خبر 1130081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha