امسال قرائت‌ها و ارائه محفوظات خوبی را از شرکت کنندگان دیدیم

یکی از داوران چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم گفت: امسال قرائت‌ها و ارائه محفوظات خوبی را از شرکت کنندگان دیده‌ایم واین ما را امیدوار می‌کند تا مسابقات را در سطح بالاتری ارزیابی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کریم دولتی یکی از داوران چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: پس از وقفه‌ای یک ساله در برگزاری مسابقات حضوری قرآن کریم به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، شاهد شور و نشاط جامعه قرآنی در برگزاری و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم هستیم.
 
وی با بیان اینکه حضور شرکت‌کنندگان در مسابقات باعث رونق این رویداد قرآنی می‌شود، تصریح کرد: یکی از نکات که طی سنوات مختلف مسابقات مهم بوده این نکته بود که مسابقات از لحاظ کیفی و فنی سطح بالاتری نسبت به دوره‌های قبل‌تر داشته باشد اما این مهم طی سال‌های اخیر افت و خیزهایی داشت.
 
این استاد قرآن کریم افزود: سال گذشته به‌دلیل اینکه جلسات قرآنی تعطیل بود، سطح مسابقات قرآنی پایین بود، اما امسال قرائت‌ها و ارائه محفوظات خوبی را از شرکت کنندگان دیده‌ایم واین ما را امیدوار می‌کند تا مسابقات را در سطح بالاتری ارزیابی کنیم.
 
دولتی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با معرفی بهترین قاریان و حفاظ در این مسابقات و حضور پرقدرتشان در مسابقات بین‌المللی، این افتخارآفرینان به‌عنوان بهترین قاریان و حفاظ جهان اسلام معرفی شوند.
 
لازم به ذکر است، مرحله نهایی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در دو بخش خواهران و برادران به‌صورت حضوری (با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی) از ۲۹ آذر ماه در تالار اندیشه حوزه هنری آغاز شده و تا سوم دی ماه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1130115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha