دشمن بداند اگر کوچکترین غلطی کند، ما با همه توان با او برخورد می کنیم

امام جمعه بجنورد گفت: دشمن بداند اگر کوچکترین غلطی کند، ما با همه توان و قدرت در منطقه با او برخورد خواهیم کرد و اجازه نمی‌دهیم دوباره در این منطقه جولان دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (سوم دی‌ماه) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی، گفت: انسان موجودی اجتماعی است که نیاز به رفیق و همراه دارد تا در امور زندگی و کارهای اجتماعی از او مشورت بگیرد.

 

امام جمعه بجنورد یکی از روش های شناخت انسان ها را شخصیت دوست و رفیق آن ها برشمرد و افزود: باید در انتخاب رفیق مراقب بود چرا که در بلند مدت ویژگی های مثبت یا منفی او در انسان اثر خواهد گذاشت.

 

وی 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با ولایت خواند و بیان کرد: بصیرت یعنی فهم، شناخت مسیر، زمان، دشمن و اقدامی که باید به موقع صورت گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه فتنه عظیم 88 امکان داشت کشور را با چالش و نابودی مواجه کند، اظهارکرد: اما ملت ایران مثل همیشه با زمان شناسی، دشمن شناسی، اقدام به موقع و توجه به فرامین رهبری توانستند این فتنه را خاموش کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری افزود: در این فتنه بیش از 324 هزار میلیارد تومان ضرر به مردم، بیت المال و اماکن عمومی وارد شد که هواپرستان و فتنه گران با  ریختن آب به آسیاب دشمن این زمینه را فراهم کردند.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم(ص)، خاطرنشان کرد: امروز شاهدیم که عقبه های نظام استکبار به ویژه آمریکا از منطقه در حال جمع شدن است و از افغانستان با ذلت خارج شده و از عراق نیز در حال خارج شدن هستند.

 

امام جمعه بجنورد افزود: با خارج شدن آمریکا از منطقه ترس به دل رژیم صهیونیستی افتاده و با تهدید و هیاهو می خواهد برخی از کشورهای منطقه را به خود جذب کند.

 

وی بیان کرد: خون شهید سلیمانی آن ها را بیچاره کرده و نابودی آن ها حتمی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: بیشتر رزمایش هایی که در کشور انجام می شود حالت دفاعی دارد، اما رزمایش پیامبر اعظم(ص) حالت تهاجمی دارد تا بخشی از قدرت ملت ایران به نمایش گذاشته شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: دشمن بداند اگر کوچکترین غلطی کند، ما با همه توان و قدرت در منطقه با او برخورد خواهیم کرد و اجازه نمیدهیم دوباره در این منطقه جولان دهد.

 

وی همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلای 4 ، شهدا را مایه عزت و آبروی کشور ایران خواند.

 

 

 

 

کد خبر 1130117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha