ایران کمک کنندگان به اسرائیل را در تیررس خود قرار می دهد

حجت الاسلام ایران عقیده اظهار داشت : ایران همه کسانی که به اسرائیل کمک کنند را در تیر رس خود قرار خواهد داد و اسرائیل را نابود خواهد کرد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، حجت الاسلام «محمد صادق ایران عقیده » امروز (جمعه، 3 دی) در خطبه های نماز عبادی – سیاسی جمعه گفت: امنیت، حفظ نظام و آب و خاک خطوط قرمز نظام جمهوری اسلامی ایران است و هرکس بخواهد در مقابل ما بایستد با آن مقابله خواهیم کرد.

 

امام جمعه موقت انزلی به اجرای مانور نظامی در سه استان کشور اشاره کرد و افزود: به دشمنان این آب و خاک نشان می دهیم که ایران تمام گزینه ها را روی میز قرار داده است و اگر اقدام علیه نظام اسلامی صورت گیرد با تمام قوا از کشور دفاع می کند.

 

حجت الاسلام ایران عقیده تصریح کرد: ایران همه کسانی که به اسرائیل کمک کنند را در تیر رس خود قرار خواهد داد و اسرائیل را نابود خواهد کرد.

 

وی ادامه داد: در سالروز میثاق با امامت و ولایت باید به یاد داشته باشیم فتنه ای که در سال 88 اتفاق افتاد یک سوء تفاهم نبود بلکه پروژه ای برای ساقط کردن نظام ولایی بود و دشمنان ولایت فقیه را نشانه گرفته بودند. متزلزل بودن خواص جامعه باعث شد این فتنه شکل گیرد و هنوز این خواص بدنبال فتنه گران هستند.

 

وی فتنه 88 را برنامه ریزی استکبار دانست و متذکر شد: اگر به شاخصه های فتنه 88 نگاه کنید می بینید استکبار افکار مردم را مورد حمله قرار دادند و هنوز درحال دسیسه چینی هستند تا دولت انقلابی را مورد حمله قرار دهند.

 

امام جمعه موقت انزلی اظهار داشت: علیرغم تلاش های دشمنان همچنان عاشورا در بین مردم اثر خود را دارد و به عشق حسین بن علی (ع) وارد میدان شده و دشمنان را سر جای خود نشاندند. در این اتفاق ولایت رهبری بود که نظام را از بین این طوفان و آشوب عبور داد و نظام را به ساحل آرامش رساند.

 

حجت الاسلام ایران عقیده خاطر نشان کرد: هنوز دشمن در مقابل اعتقادات ما ایستاده و می خواهد آن را مورد آسیب قرار دهد.

 

وی تاکید کرد: امروز دشمن بدنبال تجمع ها و مطالبات به حق مردم است تا اتفاقات ناگواری را برای نظام ایجاد کند. لذا باید به هوش، آگاه و بصیر بود تا نظام سلطه آشوب دیگری به ما تحمیل نکند.

کد خبر 1130134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha