حماسه ملت بصیر کشورمان در ۹ دی موجب حفظ انقلاب شد

حجت‌الاسلام موسوی گفت: دشمنان در فتنه سال ۱۳۸۸ به دنبال براندازی انقلاب بودند اما مردم بصیر و فهیم کشورمان با حماسه‌ای که رقم زدند، این انقلاب را حفظ و نگهداری کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۳ دی) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت عیسی مسیح (ع)، به بیان دیدگاه مسیحیت نسبت به پیامبر اکرم (ص) و دیدگاه مسلمانان نسبت به حضرت عیسی مسیح (ع) پرداخت و اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) بیش از چهار هزار معجزه دارد و قرآن به عنوان معجزه جاوید ایشان به حساب می‌آید که در آن، پنج بار اسم محمد و ۳۶ بار هم اسم و لقب حضرت عیسی (ع) آمده است.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه دیدگاه اسلام به‌دور از تعصب، افراط و تفریط جاهلانه است افزود: دین مبین اسلام و تفکر ما در رابطه با تمامی پیامبران الهی، کاملا عقلانی و بدون تعصب است.

 

وی با اشاره به اینکه سیاستمداران غرب از برخی فرصت‌ها برای تقابل جدی با اسلام استفاده می‌کنند اذعان کرد: اسلام سنگرهای مهم جهان را فتح خواهد کرد و این سیاستمداران می‌دانند اگر تقابل جدی با اسلام نکنند، شکست می‌خورند.

 

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: حماسه ۹ دی به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده که این حماسه، اتفاق عظیم و بزرگی بود که موجب پایان فتنه‌ها شد.

 

وی با بیان اينکه ملت همیشه در صحنه ایران در ۹ دی، بصیرت، شعور، فهم و آگاهی خود را به نمایش گذاشتند عنوان کرد: طبق بیانات حضرت علی (ع)، کسانی عَلَم دین را برمی‌دارند که اهل صبر و بصیرت باشند و ما هم امروز اگر صبر و بصیرت را از دست دهیم، دین را رایگان از ما می‌گیرند.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: دشمنان در فتنه سال ۱۳۸۸ به دنبال براندازی انقلاب بودند اما مردم بصیر و فهیم کشورمان با حماسه‌ای که رقم زدند، این انقلاب را حفظ و نگهداری کردند.

 

وی با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی دشمنان با قوای نظامی دفع نمی‌شدند و این به صحنه آمدن مردم بود که دشمنان را دفع کرد ادامه داد: پس از جریان فتنه سال ۱۳۸۸، مردم بصیر با حماسه ۹ دی کار را تمام کردند.

 

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: دشمنان در انتظار مانده‌اند تا انقلاب اسلامی دچار ضعف شود و فرو بریزد اما این اتفاق تا زمانی که صبر و بصیرت ما فراوان است، رخ نخواهد داد.

 

وی با بیان اينکه نباید از فتنه‌ها هراسی داشته باشیم اظهار کرد: انقلاب و نظام نیاز به غربالگری، گندزدایی و سم‌زدایی دارد تا دشمنان و منافقان به وسیله آشوب‌ها و اعتراضات شناخته شوند.

 

امام جمعه اندیمشک خاطر نشان کرد: با بی‌مدیریتی و بی‌تدبیری برخی مسئولان مانند جریان بنزین و افزایش ناملایم قیمت‌ها، زمینه برای اعتراض به‌حق مردم فراهم شد.

 

کد خبر 1130137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha