انقلاب اسلامی در همه عرصه ها مقتدر است

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امروز در همه عرصه ها مقتدر است، گفت: این اقتدار در رزمایش های نظامی همواره به نمایش درآمده و رعب دشمنان را در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه ۳ دی) در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای امام خمینی(ره)  شهرکرد برگزار شد، به روز ثبت احوال اشاره کرد و گفت: همه آحاد مردم باید در قبال مسئله جمعیت دغدغه مند باشند زیرا امروز از مسائل مهم کشور است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه با تداوم شرایط موجود جمعیت، ایران در سال های آینده کشوری سالخورده می‌شود، افزود: اگر کشور سالخورده شود راکد و ایستا شده و نمی تواند به اهداف خود برسد.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به برکات خوب ابلاغ طرح جوانی جمعیت، اظهار کرد: با اجرای این قانون مشوق های خوبی به زوجین برای فرزندآوری داده می‌شود تا بار مشکلات مالی آنان کاهش یابد.

 

حجت الاسلام نکونام میلاد حضرت عیسی مسیح را تبریک گفت و ادامه داد: این پیامبر الهی به پیامبر اسلام ایمان داشت و با طاغوت و مستکبرین زمان خود می‌جنگید و از آیات الهی به شمار می آمد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به سالروز گرامیداشت ۹ دی اشاره و تصریح کرد: این روز فتنه بزرگ سال ۸۸ را خنثی کرد و نمادی از حضور نقش آفرین مردم در صحنه های انقلاب است.

 

خطیب جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی امروز در همه عرصه ها مقتدر است، خاطرنشان کرد: این اقتدار در رزمایش های نظامی همواره به نمایش درآمده و رعب دشمنان را در پی دارد.

 

کد خبر 1130143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha