بصیرت و آگاهی مردم بر هم زننده محاسبات دشمنان داخلی و خارجی نظام است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، به بصیرت و هوشیاری ملت ایران در خلق حماسه ۹ دی اشاره کرد و گفت: این بصیرت و آگاهی مردم محاسبات دشمنان داخلی و خارجی را بر هم می زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام و المسلمین «سید احمدرضا شاهرخی»، در خطبه های نماز جمعه این هفته به برگزاری رزمایش های گسترده در سواحل جنوبی خلیج فارس و رزمایش ۲۵ آذر در لرستان با حضور همه نیروهای مسلح اشاره کرد و اظهارداشت: این رزمایش گسترده و تهاجمی نشان داد در صورت اشتباه محاسبات رژیم اشغالگر قدس زیرساخت های متحدان آمریکا در هم کوبیده خواهد شد.

 

 

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: جمهوری اسلامی قدرتمند ایران با برگزاری رزمایش های مختلف نشان می دهد در صورت تهدیدی حتی کوچک جواب ایران وسیع و گسترده است.

 

وی در ادامه حماسه 9 دی را گرامی داشت و عنوان کرد: ۹دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.

 

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی با اشاره به نام گذاری 9 دی به عنوان روز مبارزه با فتنه گران، خاطرنشان کرد: مردم با آمدن به خیابان و نشان دادن دلبستگی خود به انقلاب و نظام اسلامی حماسه 9 دی را خلق کردند.

 

وی اظهارکرد: خلق حماسه 9 دی از سوی مردم حرکت تمام محاسبات دشمنان داخلی و خارجی را بر هم زد و نشان داد که مردم از آگاهی و بصیرت لازم برخوردار هستند.

 

ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم

 

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه شهرهای استان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شدند، تصریح کرد: مردم نباید از رعایت پروتکل های بهداشتی غافل شوند.

کد خبر 1130161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha