پاسخ جمهوری اسلامی در مقابل هر اقدام نسنجیده ای کوبنده خواهد بود

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی گفت: پاسخ جمهوری اسلامی ایران در صورت بروز کوچک‌ترین اقدام نسنجیده‌ای از سوی رژیم صهیونیستی تهاجمی و کوبنده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از تالش، حجت‌الاسلام «محمد جواد باقری‌ ارومی » در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بخش اسالم با توجه به ایام فاطمیه(س) به بیان فرازهایی از خطبه فدکیه و فلسفه احکام و شرایع در کلام حضرت فاطمه زهرا(س) پرداخت.

 

امام جمعه بخش اسالم تالش با به تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران به تحلیل این تهدیدات و برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) در سواحل جنوبی کشورمان پرداخت.

 

وی با بیان‌اینکه چون آمریکا می‌خواهد چهره خوبی از خود در مذاکرات جدید نشان دهد عملا نمی‌تواند تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع کند، تصریح‌کرد: اروپا به عنوان پلیس بد رژیم صهیونیستی را به عنوان شرور وارد این بازی کرده است.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ ارومی گفت: رژیم صهیونیستی که در اطراف خود با نیروهای مقاومت که بازوان جمهوری اسلامی در آن منطقه هستند درگیر است و ناتوانی آن در جنگ‌های چند روزه اخیر آشکار شده است خودش می‌داند که توان و جرات چنین اقدامی را ندارد و فقط عربده‌کشی می‌کند.

 

خطیب نماز جمعه بخش اسالم تالش با اشاره به اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران در صورت بروز کوچک‌ترین اقدام نسنجیده‌ای از سوی رژیم صهیونیستی تهاجمی و کوبنده خواهد بود، افزود: برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) نمایشی از تمرین حمله در مقابل هر اقدام تجاوزکارانه‌ای است.

 

وی اضافه‌کرد: این رزمایش و سخنان قرارگاه خاتم‌الانبیاء پیامی هم برای کشورهای منطقه و همسایه داشت که بدانند هر گونه همکاری با رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران دامن آنها را هم خواهد گرفت.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با گرامیداشت ۹ دی و دهه بصیرت به بیان حوادث فتنه ۸۸ پرداخت و گفت: فریب مردم با ادعای تقلب در انتخابات دروغ بزرگی بود که نامزدهای فتنه‌گر ریاست جمهوری به مردم گفتند و کشور را به آشوب کشیدند.

 

امام جمعه بخش اسالم تالش ادامه داد: مردم با بصیرت و هوشیار ما وقتی جسارت و اهانت فتنه‌گران به عزاداری امام حسین(ع) را دیدند همه ملاحظات سیاسی را کنار گذاشتند و پای آرمان خود یعنی ولایت و امامت ایستادند و نشان دادند که امام حسین(ع) خط قرمز آن‌هاست.

 

وی با گرامیداشت سوم دی ماه سالروز تاسیس سازمان ثبت احوال ضمن تقدیر و تشکر از زحمت‌کشان و دست اندرکاران این سازمان، ثبت احوال سجلی ولادت، وفات، ازدواج و طلاق را جهت داشتن اطلاعات دقیق برای اداره جامعه ضروری دانست.

 

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی ضمن ابراز همدردی با خسارت دیدگان طوفان اخیر رعایت نکات ایمنی جهت پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی در حوادث طبیعی را بسیار لازم و ضروری دانست و از ادارات و نهادهای خدمتگزار خواست در یاری رساندن به آسیب دیدگان تسریع کنند.

کد خبر 1130175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha