ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه برای ناکارآمد نشان دادن نظام توطئه دشمن است

حجت الاسلام مطیعی ایجاد فضای یاس و ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه برای ناکارآمد نشان دادن نظام را توطئه جدید دشمن برای دستیابی به اهدف خود بیان کرد و گفت: این فتنه نیز باز هم با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازسمنان؛ حجت الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی »در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن بیان اینکه در همه فتنه ها و توطئه ها، این بصیرت و پیوند محکم مردم و رهبری بوده که کشور را حفظ کرده است  گفت: توجه به وقایع تاریخی کشورمان نیز اهمیت این موضوع را اثبات می‌کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان افزود: باید توجه داشته باشیم که این گونه فتنه‌های دشمن برای دستیابی به اهدافش پایانی ندارد و دشمن هنوز امید خودرا ازدست نداده است.

 

وی ایجاد فضای یاس و ناامیدی و بی اعتمادی در جامعه برای ناکارآمد نشان دادن نظام را توطئه جدید دشمن برای دستیابی به اهدف خود بیان کرد و گفت : این فتنه نیز باز هم با هوشیاری و بصیرت مردم شکست خواهد خورد.

 

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه جدایی مردم از نظام خواست دشمنان است و برای آن تلاش می‌کنند، گفت: دشمنان با استفاده از ابزارهای مختلف سعی دارند که بین نظام و ملت فاصله بیندازند و در این راه روش‌های فتنه افکنی را نیز دنبال می‌کنند که باید هوشیار بود. وی با اشاره به حماسه ۹ دی، تاکید کرد: نهم دی ماه سالروز بصیرت، مقاومت ملت و میثاق با ولایت ملت ایران اسلامی محسوب می‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه مردم ما همواره با بصیرت مثال‌زدنی در تمام صحنه‌ها حضور داشته و دارند، اظهارداشت : ملت ما توانستند در سال ۸۸ با بصیرت خود در کنار مقاومت و ولایتمداری توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

 

وی ، مردمی بودن و خودجوش بودن را ویژگی ۹ دی دانست و گفت: با مدیریتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در کشورمان دارند و یا عنایت حق تعالی و همراهی مردم، همواره از پیچ‌های تاریخی عبور خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام مطیعی با بیان اینکه ۹ دی ماه روز بصیرت مردم و پیوند بین امام و امت است، تاکید کرد: مردم ما با حضور در صحنه و دشمن شناسی توانستند دشمنان را شکست دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، با اشاره به میلاد حضرت مسیح (ع) اظهارکرد: مسلمانان نسبت به تمام پیامبران احترام و ایمان دارند و مسیحیان بار دیگری باید به مطالعه سخنان حضرت مسیح بپردازند.

 

وی افزود: بسیاری از مسیحیان با مطالعه آیات قرآنی مربوط به حضرت مریم(س) به صدیقه بودن وی و اسلام ایمان می آورند.

 

حجت الاسلام مطیعی به ضرورت واکسیناسیون در برابر ویروس کرونا نیز اشاره کرد و ابراز داشت: علی رغم تمام تلاش‌هایی که کادر درمانی صورت می‌دهند، مردم می‌بایست به واکسیناسیون به خصوص در مقابله با سویه جدید امیکرون عنایت بیشتری داشته باشند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، در دیگر بخش سخنان خود به رزمایش پیامبر اعظم (ص) نیز اشاره کرد و گفت: این رزمایش نشان می‌دهد که نیروهای نظامی ما پرتوان و با صلابت آماده مقابله با تمام تهدیدات هستند.

 

وی در پایان به ضرورت رعایت ایمنی نیز اشاره کرد و گفت: باید ایمنی لازم در برابر آن و تمهیدات ایمنی ساختمان‌ها به خصوص دربرابر مخاطرات طبیعی مانند زلزله رعایت شود که از دست اندرکاران می‌خواهیم در زمینه آموزش و همچنین نظارت عنایت بیشتری داشته باشند.

کد خبر 1130177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha