رضایت حق تعالی مبنا هر کاری باشد/وحشت دشمن از وحدت

حجت الاسلام آقاتهرانی با اشاره به نیت خالصانه در اعمال گفت: رضایت حق تعالی مبنا و منشا کارهای مردم و مسئولان در امور مختلف باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «مرتضی آقاتهرانی» در گرامیداشت شهادت علی شاه سنایی به معرفت افزایی و صداقت در عمل شهدا اشاره کرد و اظهارداشت: شهدا و ایثارگران با صداقت و برای کسب رضایت پروردگار در مسیر مجاهدت دفاع از مرز کشور، انقلاب و اسلام و حریم اهل البیت(ع) مقاومت کرده و در میدان نبرد در برابر دشمن ایستادند.

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: رضایت حق تعالی مبنا و منشا کارهای مردم و مسئولان در امور مختلف باشد و نباید مسیر اشتباه را به دلیل اینکه همه طی می کنند ادامه بدهیم.

وی با اشاره به بی حجابی در مظاهر عمومی شهرها گفت: این یک آسیب اجتماعی و تهدید علیه مذهب و انقلاب است اما برخی به دلیل فراگیری و با توجیه اینکه همه این وضع را دارند، خواستار اصلاح و یا امر به معروف و نهی از منکر نیستند.

حجت الاسلام آقاتهرانی ادامه داد: همین توجیه و بی تفاوتی سبب گسترش بی حجابی و گرایش به این جریان منفی شده که این چنین سزاوار نیست.

وی اضافه کرد: وقتی رضایت خدا و اهل البیت(ع) در چنین وضعی نیست، چطور باید گرایش به بدحجابی و وضع زننده جامعه بیشتر شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تفکر در خصوص رضایت الهی در انتخاب راهی که در آن قدم می گذاریم، لازم است، اذعان داشت: چنین تدبیری مانع از همراهی با مسیرهای غلط با وجود همراهی های زیاد، خواهد شد.

وی یادآورشد: ملاک تقوا و رضایت الهی باید جایگزین ظاهر و جمعیت بالای پیرو یک جریان باشد.

 

وحشت دشمن از وحدت مسلمانان

 

رئیس کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریان های وحدت ساز مثل اربعین امام حسین(ع) گفت: راهپیمایی اربعین برای رضایت الهی و اهل البیت(ع) است که تجلی وحدت مسلمانان، شیعیان و آزادی خواهان است.

وی ادامه داد: دشمن از این وحدت مسلمانان در هراس و وحشت قرار گرفته چرا که توطئه آنان نقش بر آب خواهد شد.

 

حجت الاسلام آقاتهرانی، رفتار صادقانه بدون ریا را برای سعادتمندی مهم دانست و افزود: چنین رفتارهایی موجب سلامت جامعه و تحقق سعادت دنیا و آخرت می شود.

وی در بخشی از سخنان خود به دغدغه مردم اصفهان پیرامون زاینده رود اشاره کرد و یادآورشد: این دغدغه به جا بوده و مسئولان امر هم پیگیری می کنند اما مصالح زمان نیز در نظر گرفته شود.

کد خبر 1130180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha