نجات ما در فتنه ۸۸ مدد الهی و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری بود

حجت الاسلام عادل پوربا بیان اینکه نجات ما در فتنه ۸۸ مدد الهی و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری بود گفت: دشمنان نظام به چیزی کمتر از نابودی جمهوری اسلامی راضی نیستند و ما باید بدانیم دشمن همان دشمن است و نباید از مکر آن غافل شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام محمدجواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه ۳ دی) در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه خرمشهر، با اشاره به فرارسیدن ۹ دی سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه، به ویژه در ۹ دی در حمایت از رهبری و ارزش های انقلاب اسلامی به صحنه آمدند و این روز مهم هرگز فراموش نخواهد شد.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر افزود: ما باید همیشه نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در این رویداد بسیار مهم را به یاد داشته باشیم چراکه با قاطعیت در مقابل زیاده خواهان و فتنه گران ایستادند.

 

وی با بیان اینکه ۹ دی نماد بصیرت، زمان شناسی و ولایتمداری ملت ایران اسلامی است تصریح کرد: مردم در این روز با بصیرت و مجاهدت خود طرح دشمن برای براندازی انقلاب و نظام را خنثی کردند.

 

حجت الاسلام عادل پور اضافه کرد: آنچه که ما را از فتنه ۸۸ نجات داد مدد الهی و نقش بی بدیل مقام معظم رهبری بود چراکه ایشان راه را به مردم نشان دادند.

 

وی آمریکا، صهیونیست و استکبار جهانی را از جمله مهمترین دشمنان انقلاب اسلامی برشمرد و ابراز کرد: دشمنان نظام به چیزی کمتر از نابودی جمهوری اسلامی راضی نیستند و ما باید بدانیم دشمن همان دشمن است و نباید از مکر آن غافل شویم.

 

امام جمعه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود، به تهدید‌های نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران اشاره کرد و ادامه داد: در ابتدا به این رژیم نامشروع صهیونیستی می‌گوئیم اولا غلط می کنی دوما از ارباب خود آمریکا بپرس چرا گزینه نظامی را کنار گذاشت، سوما نیرو‌های نظامی از جمله سپاه و ارتش آماده هستند و درخواست ما از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران این است که اگر رژیم صهیونیستی حماقتی کرد تل‌آویو و حیفا را با خاک یک سان کنند.

 

وی همچنین با اشاره به راه اندازی سامانه کاریابی در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: راه اندازی این سامانه بسیار با اهمیت است چراکه علاوه بر شفاف سازی و ایجاد فرصت های شغلی می تواند مقابل رانت خواری اشتغال را بگیرد.

 

حجت الاسلام عادل پور خواستار عملیاتی شدن این طرح توسط دولت شد و خاطر نشان کرد: همه وزارتخانه‌ها باید در این زمینه همکاری کنند و همه دستگاه‌ها با قدرت وارد شوند.

 

وی اذعان کرد: در نشست های اخیر شورای اشتغال خرمشهر با حضور واحدهای تولیدی مقرر شد ظرفیت‌ها و فرصت‌های شغلی به این شورا اعلام شوند همچنین شاخص و ملاک اشتغال مشخص شود تا هر جذب و استخدام نیرویی بر اساس اشراف شورای اشتغال انجام گیرد اما از آن زمان تاکنون هیچ اتفاقی صورت نگرفته است.

 

خطیب نماز جمعه خرمشهر بیان کرد: لازم است مسئولان شهرستان و شورای اشتغال با قدرت وارد بشوند و از این سامانه برای سامان دهی اشتغال استفاده کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، وضعیت بازار‌های روز و صفا خرمشهر در فصل بارندگی را بسیار اسفناک خواند و گفت: با توجه به وضعیت اسفناک و غیرقابل تردد این بازار‌ها لازم است همه دستگاه‌ها از شورا و شهرداری و آبفا برای رفع مشکلات آن ورود کنند.

 

حجت الاسلام عادل پور به موضوع بلاتکلیفی بازار امام علی (ع) خرمشهر نیز اشاره کرد و افزود: دادستان به عنوان مدعی العموم می بایست به این موضوع و حل مشکل حقوقی آن ورود کند.

 

وی در پایان با گلایه از مشکلات برق روستا‌های غرب کارون یاد آور شد: چرا نباید در غرب کارون و جزیره مینو واحد اتفاقات برق داشته باشیم.

 

کد خبر 1130183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha