حماسه ۹ دی آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مأیوس و منزوی کرد

امام جمعه شهرستان بهارستان گفت: حماسه ۹ دی آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مأیوس و منزوی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حجت الاسلام محمود نورپور امام جمعه شهرستان بهارستان در خطبه‌های نماز جمعه ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی و «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» اظهار داشت: مشارکت بیش از ۸۵ درصد واجدان شرایط در پای صندوق‌های رأی انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ که خود بالاترین رکورد مشارکت سیاسی مردم پس از انقلاب بود.

وی افزود: این مشارکت می‌رفت که به یک جشن بزرگ و ملی تبدیل شود که متأسفانه غفلت، جهالت، ریاست طلبی و بی تقوایی عده‌ای از خواص بی بصیرت و دنیاطلب، شیرینی آن انتخابات و حضور با شکوه ملت را تلخ کرد و هشت ماه تمام فضای کشور را غبار فتنه فرا گرفت و بیانیه‌ها و تحرکاتی صادر شد کاملاً دشمن پسند و از بعضی حلقوم‌ها شعارهایی صادر شد هم صدا با رادیو اسرائیل و آمریکا و لندن نشین ها و سلطنت طلب‌ها و منافقان و فتنه گران و دشمنان داخلی از ضد انقلاب و دگراندیش ها، رقاصه‌ها و سلطنت طلب‌ها ائتلاف کردند و به ارزش‌ها، مقدسات، حسینه ها و عاشورای امام حسین (ع) توهین کردند. تا اینکه مردم غیرتمند، آن حادثه عظیم ۹ دی را خلق کردند که واقعاً حماسه بود و خودجوش و سراسری. مردم عزیز، با خلق حماسه ۹ دی، بصیرت، هوشمندی، تکلیف گرایی، ولایت مداری و عشق به اهل بیت (ع) و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام نورپور گفت: حرکت ۹ دی که مقام معظم رهبری از آن به حماسه تعبیر کردند و بارها در آن را به عظمت یاد کردند پایه‌های نظام را مستحکم کرد و به تعبیر مقام معظم رهبری حجت را بر همه تمام کرد و آتش فتنه را خاموش و فتنه گران را مأیوس و منزوی کرد.

امام جمعه گلستان، ضمن تبریک میلاد مبارک حضرت عیسی بن مریم (ع) یاد آور شد، غربی‌ها و پیروان حضرت مسیح (ع) بهتر است از آن حضرت درس انسانیت، صداقت، عدالت، حفظ شأن و منزلت و حقوق انسان‌ها و حاکم کردن ارزشهای الهی را فرا بگیرند و قانون جنگل را کنار بگذارند. غرب و اروپایی‌ها امروز تنها به زبان، مدعی تبعیت از تعلیمات عیسی مسیح هستند، آنها در حقیقت تابع تمایلات نفسانی خود هستند.

خطیب نماز جمعه شهرستان بهارستان در ادامه سالروز شهادت حضرت آیت الله سید محمد باقر صدر توسط دژخیمان بعث عراق و آیت الله غفاری توسط رژیم منحوس پهلوی را تسلیت گفت و یاد آور شد: این دو عالم بزرگوار هر دو مجاهد انقلابی، مردمی و شهید راه خدا که به بدترین شکل و فجیع‌ترین وضع زیر شکنجه به شهادت رسیدند، هر دو از مفاخر شیعه و حوزه‌های علمیه بودند.

وی در ادامه به رزمایش پیامبر اعظم (ص) در هفته جاری اشاره کرد و گفت: این رزمایش به همسایه‌ها و کشورهای اسلامی صلح و برادری است این رزمایش که بیشتر حالت تهاجمی دارد تا دفاعی به دشمنان بویژه رژیم صهیونیستی هشداری است قاطع است.

حجت الاسلام نورپور در ادامه ضمن گرامیداشت روز ثبت احوال و تقدیر از کارکنان این سازمان یادآور شد: یکی از عوامل توسعه و پیشرفت در هر کشور، وجود آمار به روز، درست و متقن و ثبت وقایع است و سازمان ثبت احوال به دلیل در اختیار داشتن اسناد هویت و تابعیت فردی و آمارهای حیاتی یکی از ارکان مهم حکومتی است.

کد خبر 1130184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha