دشمن به دنبال فراموشی عبرت ها در حافظه تاریخی ملت ایران است

حجت الاسلام محمدیان با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری برای «جهاد تبیینی» برای نشان دادن خطوط قرمز، گفت: دشمن به دنبال این است که در حافظه تاریخی ملت ما بعضی عبرت ها را که در گذشته دیده به فراموشی بسپارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «محمد محمدیان» در خطبه‌های نماز امروز (جمعه، ۳ دی) با دعوت مومنین نمازگزار به تقوای الهی اظهار کرد: یکی از بارزترین ویژگی های تقوا این است که به انسان قدرت تشخیص حق و باطل، عمل به وظیفه و نجات از فتنه ها را می دهد.



امام جمعه سنگر در ادامه با تبریک میلاد عیسی بن مریم(ع) که وجود پاکش سرمایه مسلمانان است افزود: مسلمان کسی است که اهل تسلیم است.



وی با اشاره به اینکه دین نزد خدا فقط یک دین و آن هم دین تسلیم بودن است گفت: کسی که در همه ادیان تسلیم خدا و پیرو پیامبر یهود و مسیح و...  باشد پیرو آیین پیامبر خاتم هم خواهد بود.



محمدیان تصریح کرد: حضرت مسیح کسی است که میلادش معجزه گونه اتفاق افتاد و بعد از ولادتش فرمود«خدا مرا به زکات و نماز دعوت کرده است».



وی اذعان کرد: مسیح کسی است که با حضرت مهدی(عج)  خواهد آمد و این عید فرخنده را به پیروان واقعی اش تبریک می گوییم چرا که وی منادی صلح بود و کسانی که دست به قتل و غارت و کشتار و ظلم می زنند پیروان مسیح نیستند.



خطیب جمعه سنگر در ادامه با اشاره به فرا رسیدن حماسه 9دی و هفته بصیرت بیان کرد: توصیه های مقام معظم رهبری در یوم الله 9دی نباید فراموش شود.



محمدیان افزود: مقام معظم رهبری فرمودند این حماسه ماندگار تاریخی و سرنوشت ساز معجزه الهی بود که تجلی وحدت، حول محور دیانت است.



وی اظهار کرد: در فتنه ای که 20سال برای آن برنامه ریزی شده بود دست یاری ابی عبدالله(ع) را در حماسه نهم دی ماه 88 دیدیم.



محمدیان با تاکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری برای «جهاد تبیینی» برای نشان دادن خطوط قرمز، گفت: دشمن به دنبال این است که در حافظه تاریخی ملت ما بعضی عبرت ها را که در گذشته دیده به فراموشی بسپارد.



وی همچنین با قدردانی از حضور «امام پناهی» فرماندار شهرستان رشت در جمع نمازگزاران بخش سنگر به پاره ای از مشکلات این بخش اشاره و بیان کرد: مردم خدمت صادقانه و مجاهدانه می خواهند و با توجه به اینکه مشکلات فراوانی دارند باید دانست که خیلی از همین مشکلات به صورت میدانی و با حضور همین مردم قابل حل است اگر کاغذ بازی و پروسه های اداری دست و پا گیر برطرف شوند.



محمدیان با بیان اینکه با تشکیل «قرارگاه های محله» بسیاری از مشکلات را زیر نظر امام جماعت، هیات امنا، دهیاران و شوراها می توان راحت تر رسیدگی کرد گفت: مردم از تبعیض حقوق خودشان رنج می برند چرا که مجوز برای کاری به شخصی داده می شود و همان مجوز به شخص دیگر داده نمی شود و اینگونه رفتارها باید اصلاح شود.



وی در پایان به اجرای رزمایش پیامبر اعظم اشاره کرد که از شکل پدافند به افند تبدیل شد و خاطرنشان ساخت: گستره این رزمایش تهاجمی بی سابقه بود چرا که ما منتظر زمان موعودی هستیم که رژیم صهیونیستی کوچکترین خطایی انجام دهد تا فرزندان روح الله این رژیم را از جغرافیای زمین محو و نابود کنند.

کد خبر 1130186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha