شورای شهرستان گرگان صدای مردم باشد 

سنگدوینی گفت: شورای شهرستان گرگان صدای مردم باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «رمضانعلی سنگدوینی» عصر امروز (جمعه ٣ دی) در جمع اعضای شورای شهرستان گرگان اظهار داشت: برای تکمیل کمربندی گرگان چندین بار در مجلس به وزیر تذکر دادم و مکاتبه هم داشتیم، در دوره جدید هم اهتمام داریم تا این پروژه به اتمام برسد.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به نظرم می شود بخش خصوصی در کمربندی عوارضی بزند و آنجا را تکمیل نموده و به مردم خدمات بدهد، مشکل اینست که یک زمانی پول نقد بود و می توانستند زمین های اطراف را تملک کنند اما آن را به پیمانکار دادند و مردم نیز از اوراق استقبال نکردند.

 

سنگدوینی در خصوص وضعیت نامناسب آنتن دهی برخی روستاهای گرگان، بیان کرد: در این خصوص با مدیرعامل مخابرات استان صحبت شد، آنها نیز مدعی اند که همه امکانات برای نصب دکل فراهم است فقط باید زمین و مکان نصب توسط روستاها به ما داده شود لذا خواهشمندم که مقدمات این کار را فراهم کنید.

 

وی اضافه کرد: از مدیر شایسته بومی قطعا حمایت خواهم کرد و معتقدم سرمایه انسانی گرگان و استان باید رشد کند.

 

سنگدوینی از اعضای شورای شهرستان خواست  مشکلات را تفکیک شده به فرمانداری بدهند تا فرمانداری این مشکلات را به روسای ادارات منتقل کرده تا پیگیری شود.

 

وی از جلسات ماهیانه با اعضای شورای شهرستان استقبال کرد و گفت: من قطعا در این جلسات شرکت می کنم و می خواهم که این جلسات را با اعضای شورای شهر گرگان نیز داشته باشید.

 

سنگدوینی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان در شرق گرگان گفت: هفته پیش من و  دکتر منتظری پیش وزیر بهداشت بودیم و در این خصوص صحبت کردیم، متاسفانه بیمارستان آماده کلنگ زنی بود اما حواشی رخ داد و این موضوع  عقب افتاد.

 

وی از اینکه گرگان یک مجموعه کامل درمانی ندارد انتقاد کرد و افزود: مجموعه های بهداشتی و درمانی در گرگان تیکه تیکه ساخته شده و یک مجموعه کامل درمانی نداریم.

 

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یادآور شد: شورای شهرستان باید صدای مردم باشد.

 

سنگدوینی بیان داشت: پل قلعه حسن قرار بود پارسال درست شود اما هنوز درست نشده،  آنجا افرادی هستند که آب و برق و گاز ندارند لذا می خواهم که این موضوع را هم مدنظر داشته باشید.

کد خبر 1130217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha