مراکز تجمیعی واکسیناسیون در بیرجند به ۵ مرکز افزایش یافت

موسوی میرزایی گفت: با اضافه شدن سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون در شهر بیرجند، تعداد مراکز فعال واکسیناسیون به پنج مرکز افزایش یافت.

«سید محمد موسوی میرزایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با بیان اینکه هدف از بازدیدهای میدانی و سرزده به مراکز بهداشتی در سطح استان بررسی و مشاهده ظرفیت ها و مشکلات مراکز درمانی از نزدیک است، گفت: بررسی مشکلات مراکز درمانی از پشت میز و از راه دور خیلی موفقیت آمیز نیست لذا باید برویم و از نزدیک مشکلات و فرایند اجرایی کار توسط همکارانمان را مشاهده کنیم.

 

وی با بیان اینکه برخی مشکلات مراکز درمانی را خیلی سریع می‌توان حل کرد اما برخی از مشکلات مرتفع کردن آن‌ها زمان‌بر است، اظهارداشت: یک بیمارستان را برای یک شهرستان یا یک شهر و منطقه نمی‌توان در مدت کوتاهی راه‌اندازی کرد؛ اما چنانچه برخورد پرسنل مناسب نباشد یا مشکلاتی از این نوع باشد، می‌توان آن‌ها را در مدتی کوتاهی اصلاح کرد.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه ما مکلف هستیم که خدمات بهداشتی و درمانی را در کمترین زمان، به بهترین کیفیت و با بیشترین رضایت در اختیار مردم قرار دهیم، افزود: مردم باید از خدمات دانشگاه علوم پزشکی راضی و خشنود باشند.

 

موسوی میرزایی گفت: بنده به نسبت چند سفری که به برخی از شهرستان‌ها داشتم مردم از اصل فرآیند درمان راضی بودند و کلیات موضوع خوب بود اما ممکن است که برخی مشکلات هم وجود داشته باشد که به لطف خدا حل خواهد شد.

 

وی افزود: ممکن است که برخی افراد باشند که خودشان را مقید به اصول اخلاقی و اداری نمی‌کنند، این افراد را به‌مرور مکلف خواهیم کرد، اما به‌طورکلی عملکرد کارکنان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در استان رضایت بخش است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در خصوص اقدامات این دانشگاه در راستای سرعت بخشیدن به واکسیناسیون کرونا، گفت: تاکنون دو مرکز واکسیناسیون در مرکز استان فعال بوده اما از امروز شنبه چهارم دی ماه سه مرکز جدید اضافه شده است.

 

موسوی میرزایی با اشاره به اینکه هم اکنون واکسیناسیون کرونا در مراکز تجمیعی سالن مدیریت بحران در بلوار شعبانیه، سالن غدیر در خیابان پاسداران همه روزه از ساعت 8 صبح الی 19:30 شب جهت انجام واکسیناسیون فعال خواهد بود، گفت: همچنین سه مرکز  جامع خدمات سلامت غدیر واقع در خیابان سجادشهر، مرکز خدمات جامع سلامت مهرشهر واقع در بلوار امام علی(ع)، مرکز خدمات جامع سلامت جوادیه واقع در خیابان شهید برگی همه روزه صبح ها از ساعت 7:30 الی 14 و عصرها نیز از ساعت 16 الی 19:30 دقیقه به انجام واکسیناسیون مردم می پردازند.

 

وی تاکید کرد: هم اگنون هیچ مشکلی در تامین واکسن وجود ندارد و هر نوع واکسنی که مردم بخواهند در مراکز واکسیناسیون وجود دارد.

 

 

 

کد خبر 1130220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha