برگزار مراسم انس با قرآن در ایامه فاطمیه با رعایت پروتکل های بهداشتی

حجت الاسلام ویسی کمانه، گفت: بمناسبت ایام فاطمیه و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ۱۰ محفل انس با قرآن در شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده است.

حجت‌الاسلام مهرداد ویسی کمانه ضمن تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: دهه فاطمیه از جمله دهه‌های مهم عزاداری برای شیعیان و دوستداران خاندان اهل بیت پیامبر در سراسر جهان بوده و است.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین افزود: در دهه اول  برنامه های مختلفی با رعایت پروتکل های بهداشتی  و با حضور عزاداران فاطمی در سطح شهرستان برگزار و تمهیدات لازم نیز برای دهه دوم فراهم شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در روز شهادت، برپایی ایستگاه صلواتی و موکب در این ایام، اعزام گروه‌های جهادی و روحانیون و مبلغات به مناطق تبلیغی و کانون های جمعیتی، سیاه پوش کردن سطح شهرهای هرسین و بیستون توسط هیئات مذهبی، نواختن زنگ مقاومت در دبیرستان علوم و معارف اسلامی و دیگر مدارس سطح شهرستان، انتشار پوستر زندگینامه و بیوگرافی حضرت فاطمه زهرا (ع) همزمان با ایام فاطمیه در گروه های مجازی، اهدا ۵ چادر مشکی به بانوان فعال فاطمی، گفتمان سازی جمعیت و فرزند آوری توسط حلقه های میانی و امامان و نخبه‌ها جهت پای کار آوردن مردم از مهمترین برنامه های  اجرایی در دهه فاطمیه در شهرستان هرسین خواهد بود.

 

حجت‌الاسلام ویسی  کمانه تصریح کرد: مراسم دسته روی دستجات عزاداری از ۲ مسیر میدان جمهوری اسلامی(لک) و مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) به طرف آستان مقدس امام زاده مهدی (ع) در هرسین و همچنین دستجات و محبان حضرت فاطمه (س) در بیستون از مقابل مسجد موسی بن جعفر(ع) به طرف امامزاده باقر(ع) برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی هرسین  بابیان اینکه حضرت زهرا (س)، کامل‌ترین و برترین بانوی عالم است اظهار کرد: حضرت به عنوان دختر، همسر و مادر معصوم، با القاب و کنیه‌هایی همچون سیده نساء عالم، ام‌الائمه، ام‌ابیها، طاهره، صدیقه کبری  در جهان اسلام شناخته می شوند و همه مسلمانان جهان ارادات خاصی به این بانو دارند.

کد خبر 1130223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha