گشایش بزرگترین «یادمان فاطمی کشور» با پیام ‌آیت الله دژکام در خفر

حیدری گفت: بزرگترین «یادمان فاطمی کشور» با پیام آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و به همت کانون فرهنگی و هنری «طوبی» فعالیت خود را آغاز کرد.

«محمدحسین حیدری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در خفر، گفت: آیین افتتاحیه بزرگترین «یادمان فاطمی کشور» با پیام تصویری آیت الله «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در فارس و حضور مردم و مسئولان شهرستان خفر برگزار شد.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «طوبی»، روستای «فتح آباد» شهرستان خفر، افزود: این یادمان با فضاسازی بالغ بر ۲۰ هزار متر مربع، به عنوان بزرگترین یادمان فاطمی و برای شانزدهمین سال متوالی برپا شده است.

 

وی بیان کرد: در این یادمان نمادهایی از کوچه های مدینه، بیت الزهرا (س)، بقیع، مسجد النبی (ص)، زندان امام موسی کاظم (ع)، امام رضا (ع)، سرداب امام رضا (ع)، دفاع مقدس و... به نمایش در آمده است.

 

حیدری با اشاره به اینکه تمام هزینه های یادمان فاطمی توسط مردم اهدا شده است، گفت:  در این یادمان یاد و خاطره سردا شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت گرامی داشته می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری طوبی با دعوت از مردم استان فارس برای بازدید از بزرگترین یادمان فاطمی کشور، گفت: این یادمان تا ۱۷دی ماه همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه مندان است.

 

وی در پایان اظهار کرد: بزرگترین «یادمان فاطمی کشور» در روستای «فتح آباد» شهرستان خفر در کیلومتر ۱۲۵ بزرگراه شیراز به جهرم واقع شده است.

 

 

 

کد خبر 1130303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha