مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر در ایلام تا ۱۰ دی ماه تمدید شد

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر در ایلام تا ۱۰ دی ماه تمدید شده است، گفت: بخش ویژه جشنواره نیز شامل کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام در قالب یادداشت و‌ عکس است.

« محمد علینظری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان این مطلب، اظهار کرد: هفتمین جشنواره  استانی رسانه‌ای ابوذر در ایلام با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات استان برگزار می شود.

 

وی با دعوت از اصحاب رسانه و مطبوعات استان ایلام برای شرکت در این جشنواره و ارسال اثر، ابراز کرد: علاقه مندان به شرکت در این جضنواره می توانند آثار خود را در قالب های مقاله و یادداشت، طراحی و صفحه آرایی، مصاحبه، خبر، کلیپ، تیتر، گزارش و اینفوگرافیک  به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به اینکه مهلت ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تا ۳ دی ئماه سال جاری بود که این مهلت ارسال آثار برای جشنواره ابوذر تا تاریخ ۱۰ دی ماه تمدید شده است، افزود: علاقه مندان می‌توانند در سه بخش و هر بخش حداکثر دو اثر ( در مجموع  حداکثر ۶ اثر و حداقل یک اثر) برای جشنواره ارسال نمایند تا مورد ارزیابی داوران قرار گیرد.

 

علینظری یادآور شد: تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، موضوعات اجتماعی (فرزند آوری، اعتیاد، ازدواج، سبک زندگی، نشاط در جامعه)، شکستن هیمنه پوشالی غرب (بصیرت و دشمن شناسی)، مکتب حاج قاسم سلیمانی (از اسفند ۹۹ تا ۳۰آ ذر۱۴۰۰)، مطالبه‌گری و امیدآفرینی، اربعین و ظرفیت‌های فرهنگی و‌ اقتصادی استان، کرونا و‌ کمک مومنانه، بسیج و حوزه اقدام، پتروشیمی ایلام، فرهنگ کار و توسعه، حفظ جنگل و منابع طبیعی از جمله محورهای این جشنواره است.

 

وی با بیان اینکه بخش ویژه جشنواره نیز شامل  کنگره ملی ۳ هزار شهید استان ایلام در قالب یادداشت و‌ عکس است، گفت: در این بخش هر شرکت کننده  می‌تواند جدا از سایر آثار، سه اثر ارسال نماید و آثار ارسالی باید از اول دی ۹۹ لغایت ۱۵ آذر ۱۴۰۰ در رسانه منتشر و به همراه شناسنامه اثر باشد.

 

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام ابراز کرد: عزیزانی که قصد شرکت در این جشنواره را دارند می‌توانند تا تاریخ ۱۰ دی ماه تولید محتوای مورد نظر خود را انجام دهند و پس از انتشار، آن را برای شرکت در جشنواره ارسال کنند.

 

علینظری خاطرنشان کرد: در بحث موضوع ویژه جشنواره که مربوط به کنگره ملی ۳۰۰۰ شهید استان ایلام است فعالان رسانه‌ای استان می‌توانند در قالب عکس و یادداشت، به موضوعات مختلف کنگره از قبیل اجلاسیه‌ها، ایجاد فضای فرهنگی و شهدایی در سطح شهر و تبیین سخنان مقام معظم رهبری هم بپردازند.

کد خبر 1130304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha