پنج کانون برتر استان کرمانشاه در سومین رویداد ملی فهما معرفی شدند

برگزيدگان قرعه‌کشي ستاد فهما استان کرمانشاه، در قالب قرعه‌کشي معرفي و پنج کانون فرهنگي هنري در سطح مساجد استان به عنوان برگزيده اين قرعه کشي شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان  در کرمانشاه و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌اي(فهما) از استان کرمانشاه، قرعه کشی بین کانون هایی که فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کرده و موفق به کسب امتیاز در سومین رویداد فهما شدند یک طرحی تشویقی است که از سوی ستادهای استانی فهما در حال برگزاری است.

 

براساس این گزارش، در این راستا به منظور افزایش مشاركت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در این رویداد ملی بسته های تشویقی مختلفی برنامه ریزی شده است، این بسته ها در دو قالب بسته های تشویقی هفتگی و بسته های تشویقی برترین ها برنامه ریزی شده است.

 

استان کرمانشاه در دوره های اول و دوم در این طرح رتبه های خوبی را کسب کرد ؛ مجموعه کانون های استان تلاش کردند تا جایگاه استان در کشور به جایگاه مطلوبی برسد؛ امید است امسال با انعکاس فعالیت های بچه های مسجد در سامانه، رتبه استان افزایش یابد.

 

همچنین، در راستای تشویق کانون های فرهنگی هنری فعال در رویداد ملی فهما، تعداد پنج کانون که توانستند در سومین رویداد فهما با ثبت فعالیت های کانون در بخش های مختلف این طرح امتیاز کسب کنند، در نخستین قرعه کشی این رویداد، معرفی شدند.

 

کانون شهداي سنقر جامع امام خميني(ره) سنقر با  امتیاز ۱۱۲۵۵، کانون  امام حسن مجتبي(ع) گيلانغرب  با امتیاز۱۱۱۹۰، کانون مرصاد المهدي(عج) دالاهو  با امتیاز، ۷۶۶۵، کانون ريحانه النبي(ص) امام حسن مجتبي(ع) اسلام آبادغرب با امتیاز۶۶۳۰و کانون تسنيم امام شافعي روانسر به قید قرعه انتخاب و به کانون های فوق هدایای نقدی اهداء خواهد شد.

 

کد خبر 1130307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha