برگزاری ۳۰ برنامه شاخص طی دهه بصیرت در بشرویه

سرهنگ حسنی گفت: به منظور گرامیداشت دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی بیش از ۳۰ برنامه شاخص در شهرستان بشرویه برگزار خواهد شد.

سرهنگ «مهدی حسنی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل های ابلاغ شده برنامه های فرهنگی بسیاری در دهه بصیرت بر مبنای معرفی ابعاد، آثار و پیامدهای ۹ دی ماه و اوج ولایتمداری مردم ایران برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه بشرویه با بیان اینکه 30 برنامه شاخص طی دهه بصیرت در این شهرستان برگزار خواهد شد، افزود: برگزاری یادواره شهدای ادوات یکی از شاخص ترین برنامه های این دهه است که در این شهرستان اجرا خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار دل ها از دیگر برنامه های مهم این دهه است، ادامه داد: بهره گیری حداکثری از فضای مجازی نیز در دهه بصیرت در دستور کار قرار دارد و پخش کلیپ و سرود و نماهنگ و پوستر مرتبط با این ایام در دستور کار قرار می گیرد.

 

سرهنگ حسنی به برنامه های روز 9 دی روز بصیرت اشاره کرد و گفت: مراسم محوری روز بصیرت عصر پنجشنبه 9 دی ماه در محل گلزار شهدای شهرستان بشرویه برگزار خواهد شد.

 

فرمانده سپاه بشرویه در پایان عنوان کرد: افتتاحیه مرکز رشد بسیج با حضور مسئولان استانی و جلسه پرسش و پاسخ با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش و ورزش و جوانان از دیگر برنامه های این دهه خواهد بود.

 

 

کد خبر 1130377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha