۱۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو باری مجوز دار در سطح شیراز وجود دارد

نعمتی با اشاره به اینکه ۱۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو باری مجوز دار در سطح شیراز وجود دارد، گفت: بیش از ۶۰ هزار دستگاه در شیراز فعال هستند که تا پایان سال ساماندهی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آرش نعمتی»، امروز (شنبه 4 دی) در مراسم تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل که در سالن «همایش های شهر» شیراز برگزار شد، گفت: سازمان حمل و نقل بار، از سال 91 کار خود را برای نظارت و کنترل بر حمل بار در شهر کار خود را آغاز کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار شهرداری شیراز با یادآوری این مطلب که سازمان حمل و نقل بار هم اکنون به عنوان سازمان پویا و تاثیرگذار است ساماندهی و بهبود حمل و نقل کار در شهرها محسوب می شود، تاکید کرد: یکی از مشکلات شهری تردد خودروهای باری است اگر کنترل نشود مشکلات بیشتری در شهر روی می دهد.

وی با اشاره به اینکه سیاست ها این سازمان در راستای ساماندهی این مسائل است، اظهار کرد: سامانه جامع حمل و نقل بار در شهر شیراز ایجاد شده، پیش از ایجاد این سامانه 2 ماه برای صدور مجوز زمان به طول می انجامید اما امروز رانندگان بدون حضور در سازمان کمتر از سه ساعت پروانه اشتغال دریافت می کنند.

نعمتی با اشاره به اینکه 12 هزار و 200 دستگاه خودرو باری مجوز دار در سطح شیراز وجود دارد، اضافه کرد: بیش از 60 هزار دستگاه در شیراز فعال هستند که تا پایان سال ساماندهی می شود.

وی از راه اندازی بزرگترین توقفگاه خودروهای باری در شیراز به مساحت 113 هکتار خبر داد و گفت: این توقفگاه اکنون در حال دیوار گذاری است و تعمیرگاه خودروهای باری در سه نقطه در حال ایجاد است.

نعمتی با تاکید بر اینکه مرکز پایش تصویری شهری را کنترل و نظارت فعالیت می کند، اضافه کرد: این سامانه بر کامیون هایی که در سطح شهر تردد می کنند و طرح تردد زمانی و مکانی تصویب شده که با این طرح کنترل مکانیزه خودروهای باری را شاهد خواهیم بود چرا که بی نظم و بی هدف بودن تردد خودروها یکی از مسائلی است که مردم از آن رنج می برند.

کد خبر 1130427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha