شهید سلیمانی یک فرمانده مقتدر در عرصه نظامی  و خط قرمز او انقلاب، نظام و ولایت بود

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده مقتدر و مسلط در عرصه نظامی بود و خط قرمز او انقلاب، نظام و ولایت بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین نوش آبادی نماینده دیار پانزده خرداد در مجلس شورای اسلامی در جمع نمازگزاران مصلای شهرستان پیشوا، طی سخنانی با اشاره به نزدیک شدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت:شهید سلیمانی را باید با چشم یک مکتب و یک راه و یک مدرسه نگاه کنیم.

وی افزود: حاج قاسم یک چهره بین المللی در جبهه مقاومت بود و به هیچ جریان حزبى و جناحی وابسته نبود.

نوش‌آبادی تاکید کرد، حاج قاسم یک فرمانده مقتدر و مسلط در عرصه نظامی بود و خط قرمز او انقلاب، نظام و ولایت بود.

نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به در پیش بودن دهه بصیرت و ایستادگی ملت ایران در برابر فتنه‌ی سال ۸۸ و با ذکر حدیثی از امام باقر(ع) بر لزوم آگاهی و بصیرت( العالم بزمانه لا تهجم علیه اللوابس) گفت:انسانی که آگاه و بصیرت به زمان خود دارد، شبهات و تردید ها به او هجوم نمی آورد و تحت تاثیر القائات شیطان قرار نمی گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بصیرت دینی و انقلابی، انسان را از فتنه های زمانه دور می کند و از آسیب ها و خطراتِ انحرافات فکری و سیاسی در امان نگه می دارد.

نوش‌آبادی در قسمت دیگری از سخنان خود در جمع نمازگزاران پیشوا با اشاره به شخصیت ممتاز حضرت جعفربن موسی الکاظم(ع) و وجود مرقد منور آن حضرت در شهرستان پیشوا، حرکت تاریخی مردم پیشوا در قیام پانزده خرداد را نشانه تعلقات دینی، ولایی و بصیرت مردم این منطقه دانست و با اشاره به سفر تاریخی مقام معظم رهبری در سال ۸۲ به شهرستان پیشوا و بیان این جمله از فرمايشات معظم له در صحن امام زاده جعفر(ع) که "پیشوا اساسا مرکز شهادت است" گفت: دلبستگی و پیروی مردم دیار پانزده خرداد از امام راحل و مقام معظم، ریشه در تفکر ولایی مردم این خطه دارد و گویای این است که مردم این سرزمین، حولِ محورِ فرزند‌ِ بلافصلِ موسی بن جعفر، رشد و نمو کردند و به بالندگی دینی و سیاسی رسیدند.

نماینده مردم دیار پانزده خرداد، در بخش پایانی سخنان خود، به غفلت و سهل انگاری برخی مسئولان نسبت به پیگیری و تحقق مطالبات مردم، اشاره کرد و گفت: همه ما باید از مردم به خاطر سهل انگاری ها و بی توجهی ها، عذر خواهی کنیم و شرمنده آنان باشیم.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری و هماهنگی بوجود آمده میان مدیران ملی، استانی و شهرستانی، در آینده نزدیک، شاهد اجرای پروژه های مانند: متروی تهران به پیشوا، احداث بیمارستان پیشوا، انتقال پساب تهران از طریق تصفیه خانه و انتقال آن به دشت وسیع پانزده خرداد باشیم.

نوش‌آبادی، فعال تر شدن شهرک صنعتی پیشوا و حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان، برای توسعه اشتغال جوانان این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و ظرفیت این شهرک صنعتی را برای ایجاد هزاران شغل، حائز اهمیت دانست.

کد خبر 1130445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha