موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» نقطه عطف بهره وری اقتصادی از موقوفات است

حجت الاسلام موسوی گفت: موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» نقطه عطفی در حوزه سرمایه‌ گذاری و بهره ‌وری اقتصادی موقوفات است و از ظرفیت ها و برکاتی مانند وقف و امور خیریه برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و تحریم ‌ها می ‌توان استفاده موثر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (شنبه 4 دی) در سمینار یک روزه بررسی عملکرد ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه فارس که در محل شرکت موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» برگزار شد، گفت: برای حل مشکلات اقتصادی کشور به تلاش برای تحقق برنامه عملیاتی ادارات نیاز داریم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس افزود: در انجام امور باید همواره رضای خدای متعال را نیز در نظر داشته باشیم و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، در جمهوری اسلامی، هر جا که قرار گرفته‌ اید، همان ‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌ کارها به شما متوجه است.

وی اضافه کرد: هر یک از ما باید در انجام امور بهترین باشیم و اقدامات خود را به عنوان موثرترین و مهمترین مسیر کشور برای تحقق اهداف عالی نظام به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» نقطه عطفی در حوزه سرمایه‌ گذاری و بهره ‌وری اقتصادی موقوفات است و از ظرفیت ها و برکاتی مانند وقف و امور خیریه  برای برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی و تحریم ‌ها می ‌توان استفاده موثر کرد.

خاطر نشان می شود، در سمینار یک روزه بررسی عملکرد ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه فارس، مدیران ادارات و دفاتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه استان از بخش‌ های مختلف شرکت موقوفه «دانش سلامت کوثر فارس» بازدید کردند و با محصولات تولیدی این شرکت از نزدیک آشنا شدند.

کد خبر 1130446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha