مکتب حاج قاسم، مکتب امام حسین (ع) است

سردار مسلمی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب امام حسین(ع) است، گفت: حاج قاسم عاشق حسین (ع) بود و این اخلاص باعث شد مردم برای همجواری با مرقدش سر از پا نشناسند و برای عرض ارادت به این شهید والامقام به طرق مختلف همانند رکاب زدن با دوچرخه اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» امروز(۴دی)در آئین بدرقه دوچرخه سواران بسیجی استان مازندران که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار پرافتخار جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با عنوان «در رکاب علمدار»  از مازندران تا استان کرمان و مزار مطهر سردار دلها را رکاب خواهند زد، و در یادمان ۸ شهید گمنام پارک موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار کرد:‌ ویژه برنامه ی فرهنگی ورزشي در رکاب علمدار  امسال برای دومین سال متوالي در راستای بزرگداشت یاد و نام سردار دلها، تجدید پیمان و ترویج آموزه های متعالي مکتب سليماني به همت مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا برگزار می شود.

 

فرمانده سشپاه کربلا با بیان اینکه خرسندیم که به واسطه حضور در این مراسم در محضر تعدادی از عاشقان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم،  افزود: هم استانی‌ها و دوچرخه‌سواران هر ساله این مسیر را برای دیدن معشوق می‌پیمایند.

 

وی گفت: امروز ما در حال بدرقه‌ این عزیزان هستیم تا بعد از هشت روز خودشان را به مزار حاج قاسم سلیمانی برسانند و تجدید بیعت کنند.

 

سردار مسلمی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، مکتب امام حسین (ع) است، تصریح کرد: حاج قاسم عاشق مکتب حسین (ع) بود و این اخلاص باعث شد مردم برای همجواری با مرقدش سر از پا نشناسند.

 

به گزارش شبستان، در این مراسم از «عقیله ملازاده» مادر شهید مدافع حرم «محمود رادمهر» نیز تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1130454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha