کانون «شهید مدرس» شهر هوره در جایگاه دوم کشوری فهمای ۱۴۰۰

بهاءلو گفت: کانون فرهنگی هنری «شهید مدرس» شهر هوره با برگزاری فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ثبت در سامانه بچه های مسجد تا امروز شنبه ۵ دی موفق به کسب ۱۸ هزار ۹۰۰ امتیاز در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور شده است.

«حميد بهاءلو» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری «شهید مدرس» شهر هوره با برگزاری فعالیت ها و برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ثبت در سامانه بچه های مسجد تا امروز شنبه ۵ دی موفق به کسب ۱۸ هزار ۹۰۰ امتیاز در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهيد مدرس» مسجد جامع شهر هوره از توابع شهرستان سامان ادامه داد: همت و تلاش اعضای این کانون در برگزاری و ثبت برنامه های متنوع در سامانه بچه های مسجد از دلیل قرار گرفتن در جایگاه دوم کشوری است.

 

وی بابیان اینکه همه اعضای کانون در برنامه های فرهنگی هنری و ... حضور فعال داشته اند گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری «شهيد مدرس» از زمان شیوع کرونا نیز فعالیت های گسترده ای برای دستگیری از نیازمندان و خانواده های درگیر کرونا انجام داده اند.

 

بهاءلو ادامه داد: جذب نوجوانان و جوانان به مسجد، راه اندازی صندوق قرض الحسنه در مسجد به منظور اعطای تسهیلات برای افراد نیازمند و اعضای کانون، همکاری مستمر با شورای فرهنگی و پایگاه بسیج خواهران و برادران در مسجد و شرکت دادن جوانان و نوجوانان در مسئولیت ها با هدف جذب اعضا از دیگر فعالیت های مهم این کانون به شمار می رود.

 

وی ابراز کرد: اجرای فعالیت های شاخص در محورهای فرهنگی، مذهبی، اجرای گروه های سرود در جشنواره های ملی و کسب رتبه های برتر و مسابقات کتابخوانی در سومین رویداد ملی فهمای ۱۴۰۰ منجر به کسب امتیاز ۱۸ هزار و ۹۰۰ در سطح کشور شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهيد مدرس» مسجد جامع شهر هوره از توابع شهرستان سامان به اجرای برنامه های قرآنی توسط کانون فرهنگی هنری شهید مدرس اشاره کرد و گفت: بیشتر برنامه ها و فعالیت‌های این کانون در حوزه قرآن کریم برگزار می شود و تاکنون غالب نوجوانان و جوانان جذب شده به مسجد در حوزه قرآن هستند.

 

مدیر کانون مسجد جامع شهر هوره با بیان اینکه کانون فرهنگی هنری شهید مدرس دارای ۴۵ عضو ثبت شده در سامانه ملی بچه های مسجد است گفت: کانون فرهنگی هنری شهید مدرس با فعالیت در همه رواق های سومین رویداد ملی فهما تاکنون توانسته است رتبه اول استانی از آن خود کند.

 

بهاءلو گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف شامل کتاب و محصولات فرهنگی در هفته کتاب، غذاهای محلی به سبک زندگی اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا در هفته دفاع مقدس، برپایی نمایشگاه دستاوردهای اعضای شرکت کننده در کلاس های طرح اوقات فراغت بچه های مسجد، از دیگر فعالیت های این کانون است.

 

کد خبر 1130458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha